Web Analytics Made Easy - Statcounter

درگان اسکوچیچ بعد از بررسی لژیونرهای ایرانی در بلژیک راهی کشورش شده و پس از تماشای تمرینات تیم فوتبال دیناموزاگرب جهت دیدار با سردار آزمون راهی روسیه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تماشای دیدار تیم‌های بروژ و شارلروا و همچنین اندرلخت و یوپن راهی کشورش شد تا با خانواده‌اش دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امروز و فردا با خانواده خود دیدار خواهد کرد و سپس روز 7 اسفند (چهارشنبه) به تمرین تیم فوتبال دیناموزاگرب خواهد رفت و عملکرد صادق محرمی را زیر نظر خواهد گرفت.

قرار است اسکوچیچ بعد از حضور در تمرینات دیناموزاگرب بلافاصله راهی روسیه شود و روز هشتم اسفندماه در تمرین تیم فوتبال زنیت روسیه حضور پیدا کند. این برنامه سرمربی تیم ملی در راستای زیر نظر گرفتن لژیونرهای ایرانی شاغل در اروپا انجام خواهد شد.

تمرینات تیم فوتبال ایران قرار است روز 27 اسفندماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه سردار آزمون تیم ملی فوتبال تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی