Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم رحیمی روز دوشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی پوشاک خلخال گفت: احیای واحدهای صنعتی راکد و نیمه تعطیل از مهمترین شاخص‌ها و مولفه‌های رونق تولید بوده  که دولت در کنار توجه به تامین مواد اولیه و زنجیره تولید درتلاش است تا اقدامات توسعه ای خود را با استفاده از فضاهای خالی واحدهای تولیدی و صنعتی راکد به خوبی پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: حمایت از واحدهای صنعتی غیرفعال و بازگرداندن آنها به چرخه تولید از برنامه‌های مهم کارگروه اشتغال سرمایه‌گذاری استان اردبیل است تا با شناسایی واحدهای راکد عامل تعطیلی آنها بررسی و مجددا با حفظ اشتغال و رفع موانع دوباره احیا شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل افزود: برداشتن موانع از مسیر حرکت واحدهای تولیدی فعال و غیرفعال با اعطای تسهیلات و حل مشکلات بانکی، از سیاست های موجود برای حفظ و به کارگیری گردش مالی و نقدینگی واحدهای تولیدی است. 

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل یادآور شد: با توجه به تحریم‌های اقتصادی و مشکلات ایجاد شده در بخش صنایع مختلف و اقتصاد، فعال کردن واحدهای تولیدی در شرایط اقتصادی کنونی یک هنر است.

وی اضافه کرد: با اقدامات انجام شده در زمینه احیا واحدهای نیمه فعال و راکد تلاش شده تا با جذب سرمایه‌گذار و افزایش اعتماد در  سرمایه‌گذاری و رفع موانع و مشکلات نظام بانکی در اخذ تسهیلات مجددا واحدهای راکد فعال شوند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل با اشاره به اینکه غالب واحدهای راکد فعال شده در حوزه کشاورزی است، گفت: تلاش شده تا با احیا واحدهای راکد که درسال های اخیر با مشکلاتی مواجه شده‌اند ضمن احیا این واحدها در زمینه رونق تولید و اشتغال مجدد کارگران اقدامات لازم را انجام دهد. 

رحیمی توسعه اشتغال را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: از ظرفیت واحدهای خالی، واحدهای صنعتی و تولیدی استان  باید برای توسعه اشتغال استفاده به نحو احسن استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به توسعه واحدهای تولیدی پوشاک انبوه در خلخال و فراهم شدن زمینه اشتغال بیش از 500 نفر در واحدهای تولیدی کارگاهی و یا خانگی اظهار کرد: با حمایت از مجریان طرح‌های تولیدی و اشتغال زای خلخال ، امکان راه اندازی دوباره چند واحد بزرگ صنعتی در این شهرستان فراهم شد.

رحیمی گفت: امسال با ارائه تسهیلات سرمایه درگردش و رفع موانع تولید، پنج واحد مرغداری راکد و چند واحد صنعتی تعطیل شده در شهرک صنعتی این شهرستان فعالیت خود را آغاز کردند.
 

برچسب‌ها رونق تولید خلخال اشتغال فراگیر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید خلخال اشتغال فراگیر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی رونق تولید خلخال اشتغال فراگیر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی واحدهای تولیدی واحدهای راکد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار خداداد تیموری رئیس بنیاد برنای کشور گفت: بنیاد برنا با کمک خیران و بودجه قابل توجه اش در باب مسائل و مشکلات اقتصادی، اشتغال، تحصیل، سلامت، مسکن، نیازمندان را شناسایی و تحت پوشش قرار می‌دهد.
تیموری افزود: در تعدادی از استان‌ها که به عنوان معین شناسایی شده اند دفاتر استانی بنیاد برنا راه اندازی می‌شود.
وی گفت: هدف از تشکیل برنا ساماندهی ده‌ها خیریه مستقل در کشور است تا ضمن پشتیبانی خدمات خیریه‌ای و ارائه کارت‌های اعتباری قرض‌الحسنه برای تمام اقشار جامعه بویژه اشتغال زایی به صورت جامع‌تر و کامل تری ارائه شود.
به گفته تیموری، ایجاد بستر‌های لازم برای اشتغال و کار آفرینی، کمک به ساخت مسکن قشر ضعیف جامعه و چندین برنامه دیگر از جمله فعالیت‌های شاخص این بنیاد است.
در این مراسم علی رضوانی به عنوان مدیر بنیاد برنا استان سمنان معرفی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل