Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز پخش سریال «هم گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی تیتراژ این مجموعه نیز به آهنگسازی علیرضا افکاری و خوانندگی علیرضا قربانی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ همزمان با آغاز پخش سریال «هم گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی تیتراژ این مجموعه نیز با ترانه ای از حسین غیاثی، آهنگسازی علیرضا افکاری و خوانندگی علیرضا قربانی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال «هم‌ گناه» را که یک درام خانوادگی است محسن کیایی و علی کوچکی نوشته‌اند و در خلاصه داستان آن آمده است: خانواده صبوری خانواده‌ای بزرگ و قدیمی است که سال‌هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آن‌ها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند تا اینکه ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند و ... .

در قطعه «هم گناه» که ضبط آن در استودیو «تم» انجام گرفته، وحید طاهرخانی میکس و مسترینگ، محمد یعقوب خانی گرافیک و مجموعه «آوای ماد» ناشر دیگر عوامل اجرایی را تشکیل می دهند.

علیرضا افکاری و علیرضا قربانی که هرکدام از مطرح‌ترین هنرمندان عرصه موسیقی و آواز هستند از چند ماه پیش تولید قطعاتی آغاز کرده‌اند. این ۲ هنرمند باسابقه طی سال‌های فعالیت شان در ژانرهای متفاوتی از یکدیگر فعالیت داشتند اما آثار پرطرفداری را برای دوستداران شان تولید کرده بودند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده فرهنگ و هنر گرافیک موسیقی واردات علیرضا قربانی هم گناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایت پردیس پورعابدینی از سکانس خجالت‌آور ملاقات شرعی در گناه فرشته

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • خانواده‌های سربازانی که در غزه می‌جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • دانلود آهنگ مست عشق علیرضا قربانی + متن
  • شایعه تازه و عجیبی که درباره امیر تتلو پخش شد
  • تغییر چهره و صدای بهروز سریال پایتخت بعد ۵ سال (فیلم)
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • مست عشق ؛ علیرضا قربانی
  • وقتی سرگرمی، قربانی بزرگ شعار دادن می‌شود /چرا «نون خ» در فصل پنجم مورد استقبال قرار نگرفت؟
  • (ویدئو) روایت پردیس پورعابدینی از سکانس خجالت‌آور ملاقات شرعی در گناه فرشته