Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، یکی از نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز در هنگام ورود به مجلس از نظر دمای بدن کنترل شدند که در همین راستا به سه نفر از نمایندگان گفته شده وارد مجلس نشوند، اما آنها علیرغم این توصیه وارد جلسه شدند که یکی از آنها آقای امیرآبادی نماینده قم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت: ظاهرا به آقای امیرآبادی گفته شده بود که قرنطینه شود اما قبول نکرده و به منزل رفته است.

این نماینده افزود: نمایندگان از ترس شیوع بیماری کرونا کلیات بودجه را رد کردند چرا که در غیر این صورت جلسات مجلس هر روز در دو شیفت ادامه پیدا می‌کرد.

به گزارش ایسنا، احمد امیرآبادی صبح امروز در خلال جلسه علنی در جایگاه خبرنگاران حضور یافت و علاوه بر گفت‌وگو با خبرنگاران  خبرگزاری‌های مختلف با چند شبکه تلویزیونی نیز به صورت اختصاصی گفت‌وگو کرد. البته وی به صورت خود ماسک زده بود و دستکش پلاستیکی نیز پوشیده بود. او دقایقی بعد در جایگاه هیات رئیسه حضور پیدا کرد و پس از نامساعد شدن حالش جلسه مجلس را ترک کرد و پس از آن یکی از کارمندان مجلس اقدام به ضد عفونی کردن محل نشستن وی کرد.  

صندلی نماینده قم در مجلس ضدعفونی شد | نماینده قم حالش بد شد ؛ مجلس را ترک کرد

در حاشیه جلسه علنی امروز  مجلس همچنین بسته‌ای حاوی ماده ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش در اختیار هر یک از نمایندگان قرار گرفت.

آمار عجیب نماینده قم از کرونا؛ ۵۰ فوتی و ۲۵۰ قرنطینه‌ای در قم | اولین فوتی مربوط به۲۴ بهمن است | دروغ می‌گویند کد خبر 486542 برچسب‌ها كرونا در ايران مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران مجلس شورای اسلامی نماینده قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، از نعمت شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا خواست در صورتی که نتواند تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین را متوقف کند، باید استعفا دهد.

براساس گزارش القدس العربی، این در نشست خبری روز چهارشنبه در دانشگاه مطرح شد که بار‌ها با هو کردن دانشجویان قطع شد.

 جانسون تظاهرات در حمایت از فلسطین در محوطه دانشگاه را «نفرت و یهودستیزی» توصیف کرد و از نعمت شفیق، رئیس دانشگاه خواست در صورت پایان ندادن به تظاهرات استعفا دهد.

 جانسون همچنین بر لزوم دستگیری دانشجویانی که از پایان دادن به تظاهرات خودداری می‌کنند، تاکید کرد و بر لزوم استفاده از اختیارات جو بایدن رئیس‌جمهور برای همگرایی گارد ملی در صورت عدم کنترل تظاهرات در محوطه دانشگاه تاکید کرد.

در ۱۸ آوریل، دانشجویان طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا در اعتراض به ادامه سرمایه‌گذاری‌های مالی دانشگاه در شرکت‌های حامی اشغال فلسطین و «نسل‌کشی» در غزه دست به تحصن زدند.

 بعدها، تظاهرات دانشجویان طرفدار فلسطین به سایر دانشگاه‌های پیشرو در آمریکا مانند نیویورک، ییل، موسسه فناوری ماساچوست و دانشگاه کارولینای شمالی گسترش یافت.

دانشجویان در دانشگاه‌های دیگر آمریکا روز چهارشنبه در اعتراض‌ها به حمله اسرائیل به نوار غزه تحصن خود را آغاز کردند.

دانشجویان دانشگاه براون در رود آیلند و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) به سایر دانشگاه‌ها از جمله کلمبیا پیوستند تا خواستار آتش‌بس در غزه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد