Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا وحدت رئیس هیات دوچرخه سواری خوزستان گفت: اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید و بزرگسالان کشورمان از روز ۱۰ تا ۲۵ اسفندماه در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

او افزود: این اردو به منظور آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی ۲۰۲۰ است و امیدواریم ورزشکاران کشور عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحدت بیان داشت: در این اردو امیرکلاهدوز، حمید پورهاشم، محمد گنج خانلو، خلیل خورشیدی، علی اصغر موسی زاده، محمد رجبلو، سعید صفرزاده، مهدی علمایی، مرتضی رضوانی، میرصمد پورسیدی، امیرحسین جمشیدیان و بهنام آرین ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی امید و بزرگسالان هستند.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان خوزستان با بیان اینکه ایوب رحمانی از خوزستان در این اردو حضور دارد تصریح کرد: بخش استقامت استان در طی سال‌های گذشته روند رو به رشدی داشته و امیدواریم ورزشکاران استان برای حضور در رقابت‌های آسیایی انتخاب شود.

همزمان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز تمامی مسابقات ورزشی که مقرر بود در این استان برگزار گردد را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرد. همچنین اماکن ورزشی استان به مدت ۱۰ روز تعطیل است، اما با این وجود اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دوچرخه سواری ورزش و جوانان دوچرخه سواری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان

باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی اعلام کرد که شاگردان سیاوش اکبرپور در مسجدسلیمان به مصاف سپاهان می‌روند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام ابراهیم هاشم‌پور سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی، با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته و پیدا نکردن زمین در اهواز، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی و سپاهان اصفهان به میزبانی شهر مسجدسلیمان و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

این دیدار از ساعت 19:30 روز جمعه هفتم اردیبهشت و در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انجام می‌شود.

صعود بی‌دردسر سپاهان در جام حذفی؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان