Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار پلدختر با اشاره به شروع فعالیت سامانه بارشی قوی در استان لرستان و احتمال طغیان رودخانه ها، گفت: تمهیدات لازم برای پیشگیری از حوادث ناشی از سیل احتمالی در این شهرستان اندیشیده شده است.

« حسن رضائیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: از ظهر امروز فعالیت سامانه بارشی در استان لرستان و شهرستان پلدختر آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار پلدختر با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر اینکه در پی فعالیت است سامانه در برخی مناطق تا حدود 170 میلی لیتر خواهد بود، افزود: احتمال طغیان رودخانه کشکان در شهرستان پلدختر و معمولان وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای امداد رسانی و پیشگیری از حوادث ناشی از سیل اندیشیده شده است، بیان کرد: به ساکنان مناطق حاشیه رودخانه هشدار داده شده است که هرچه سریعتر منازل خود را تخلیه کنند.

 

رضائیان با بیان اینکه  براساس پپیش بینی هواشناسی اندازه بارش‌های ۲ روز آینده  در استان لرستان مانند بارش‌های فروردین ماه سال جاری  است که منجر به سیل شد، افزود: دبی رودخانه کشکان چهار هزار و ۵۰۰ تا چهار هزار و ۶۰۰ متر مکعب برای شهرستان پیش بینی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه احتمال وقوع سیل می‌رود، افزود: همچنین به ساکنان بخش غربی شهر پلدختر اخطار داده شده است هرچه سریعتر خانه‌ها و واحدهای تجاری خود را تخلیه و اسناد، مدارک، اموال منقول و خودروهای را به جاهای امن انتقال دهند.

 

فرماندار پلدختر با اشاره به ناتمام ماندن ایجاد دیوار ساحلی در شهر پلدختر، بیان کرد:برای پیشگیری از حوادث و به منظور مقابله مؤثر جهت کاهش اثرات طغیان احتمالی رودخانه کشکان لازم است مردم نسبت به تخلیه واحدهای مسکونی و تجاری خود اقدام کنند.

 

رضائیان بیان کرد: هم اکنون شهرستان پلدختر در آماده بوش 100 درصدی قرار دارد.

 

وی افزود: مدیران دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و اجرایی با پشتیبانی ادارات استانی، آمادگی ۱۰۰ درصد برای مقابله با بحران پیش روی را داشته باشند.

 

رضائیان  با اشاره به  جاده پلدختر- خرم آباد که در سیل فروردین ماه سال جاری نا ایمن شده و بخشی از آن آسیب دیده است  گفت:  با توجه به بارندگی‌های شدید روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری امروز تردد در این محور ممنوع شده است.

 

فرماندار پلدختر با تاکید بر ضرورت توجه مردم به اخطاریه‌های سازمان هواشناسی، ادامه داد: مردم به هشدارهای پی در پی ستاد مدیریت بحران استان توجه کنند و عشایر و دامداران هم از استقرار و چرای دام‌ها در ارتفاعات و در حاشیه رودخانه‌ها طی این ۲ روز خودداری کنند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: پلدختر خدمت به مردم سیل فرماندار پلدختر پیشگیری از حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کرم حسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی بر اینکه پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ٢٨ ساله، اهل پلدختر که در داخل رودخانه دچار حادثه شده وغرق شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل انتظامی شهرستان پلدختر داده شد گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده و والدین گرامی نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 6090800

دیگر خبرها

  • مبارزه با آفت برگخوار ذرت و تمهیدات لازم برای برداشت گندم اُرزوئیه
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان