Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیلا شکوهی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره طرح‌های پژوهشی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان گفت: پیش از این در باشگاه پژوهشگران طرح‌های پژوهشی فقط مختص اعضای باشگاه بوده است؛ با توجه به این که ماموریت باشگاه پژوهشگران جوان تغییر کرد و طرح‌های دانشجویی بر عهده باشگاه سپرده شد برای اولین بار فراخوان طرح های پژوهشی دانشجویی مثل طرح فطرت را در زمستان سال 98 اجرا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پژوهشی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: برنامه جدید باشگاه، ترویج فرهنگ پژوهش و حل مسئله و نیازهای جامعه است. بر همین اساس فراخوان فصلی دریافت پیشنهاد طرح‌های پژوهشی در موضوعات مورد نیاز کشور اعلام شد. این طرح در حال حاضر در در واحدهای دانشگاهی در حال اجرا است و تمدید نیز شده است.

شکوهی در ادامه اظهار کرد: استقبال خوبی از این فراخوان شد و از آن جایی که واحدها و دانشجویان تمایل به مشارکت داشته درخواست دادند که این فراخوان تمدید شود. بنابراین زمان آن تمدید و انشالله در فروردین ماه سال 99 جمع بندی شده و نتایج اعلام خواهد شد.

او با بیان این که طرح‌های پژوهشی اولویت بندی شده و براساس نیازهای جامعه و سامانه پایش دانشگاه آزاد اسلامی است ادامه داد: در این راستا برای هر محور اصلی، چند محور فرعی با توجه به نیازهای کشور و طرح پایش پیشنهاد شد و قرار است زمینه ای را برای ورود دانشجویان به مشکلات و دغدغه‌های ملی فراهم کند.

مدیر پژوهشی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این طرح‌ها را اولویت بندی کردیم و فعلا 25 اولویت برای زمستان 98 مشخص شده است. این فراخوان در هر سال می‌تواند تکرار شود و به صورت فصلی و یا دو بار در سال اجرا خواهد شد. این طرح‌ها می‌تواند مشکلی از جامعه و صنعت را در قالب دستاورد و یا داخلی سازی محصولی که مشابه آن در کشور وجود ندارند حل کند. به عبارتی موضوعات بر اساس مشکلات و نیازهای جامعه انتخاب شده است.

گفتنی است باشگاه پژوهشگران و نخبگان به منظور شناسایی، حمایت و هدایت ایده‌های نوآورانه دانشجویان و افزایش مشارکت آنها در حل مشکلات و معضلات کشور و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ تفکر مساله محور در نظر دارد در بازه های زمانی مشخص، محورهایی را برای ارائه پیشنهاد طرح های پژوهشی دانشجویی فراخوان کند.

بر همین اساس از همه دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی دعوت می‌شود ایده های پژوهشی خود را به عنوان طرح پژوهشی به باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان محل تحصیل خود ارائه کنند.

341 / 167 لیلا شکوهی تمدید فراخوان طرح های پژوهشی دانشجویی فطرت دغدغه ملی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تمدید فراخوان طرح های پژوهشی دانشجویی فطرت دغدغه ملی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان طرح های پژوهشی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه روند سرکوب دانشجویان در آمریکا اظهار کرد: دولت آمریکا به جای اینکه ندای حق طلبی جامعه دانشگاهی را گوش دهد، با فشار و لابی‌گری رژیم صهیونیستی اقدام به سرکوب دانشجویان و اساتید دانشگاهی حامی فلسطین می‌کند.

وی افزود: نقض قوانین ورود نیروهای نظامی به دانشگاهی در حالی در آمریکا صورت می‌گیرد که در ناآرامی‌های سال گذشته، وزارت علوم اجازه ورود نیروهای امنیتی را به دانشگاه را نداد،‌ این موضوع نشان می‌دهد که دانشجو، استاد و عالمان علمی و دینی جایگاه بسیار والایی در نظام جمهوری اسلامی دارند، این الگوی احترام به صورت یک قانون درآمده است.

زلفی گل با بیان اینکه فریاد حق طلبی دانشجویان امروز در تمام نقاط جهان شنیده می‌شود و هر روز در اخبار برگزاری راهیپمایی در دانشگاهای جهان مخابره می‌شود، عنوان کرد: این ندای حق‌طلبی مانند حرکت امام حسین(ع) در کربلا ماندگار خواهد بود و نمی‌توان جریان حق طلبی را سرکوب کرد.

وی تصریح کرد: برخورد قهری با دانشجویان تأثیر منفی بر افکار عمومی جهان خواهد داشت و دامنه حمایت از دانشجویان را فراگیر خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • ورود سامانه بارشی جدید به کردستان
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد