Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:20:53 GMT

زیرگذر گیشا فردا افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۲۸۱۳

زیرگذر گیشا فردا افتتاح می شود

به گزارش روز دوشنبه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، «صفا صبوری دیلمی»  معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: بهره برداری از زیرگذر کوی نصر با احتساب پروژه هایی همچون پارکینگ بوستان ملت و بهسازی رینگ ۷ کیلومتری بوستان پردیسان که بدون برگزاری مراسم رسمی تحویل شهروندان شدند، نهمین افتتاحیه پروژه های معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در سال جاری به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی متعادل ساختن خطوط ترافیکی که قبلا در نتیجه عرض کم پل فلزی کوی نصر دچار اختلال شده بود، یکسان سازی حرکت در بزرگراه جلال آل احمد و انطباق آن با معابر مرتبط را از مهمترین اهداف اجرای زیرگذر کوی نصر دانست.

صبوری یادآور شد: مسیر اصلی زیرگذر شامل ۳ خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی بوده و طول آن با احتساب مسیرهای دسترسی به حدود یک هزار و ۵۰۰ متر می رسد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه طرح این پروژه به ویژه پس از بازنگری های اعمال شده، نگاه ویژه ای به مقوله ساماندهی ترافیک محلی داشته است، گفت: اصلاح هندسی مسیر ورودی به خیابان کارگر جنوبی و خیابان بیمارستان شریعتی، تامین دسترسی مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران به مسیر غرب به شرق بزرگراه گمنام به صورت غیر همسطح و برقراری تعادل خطوط ترافیکی ورودی به خیابان گیشا از جمله کارکردهایی است که در کنار رفع گلوگاه ترافیکی پل فلزی گیشا محقق شده است.

به گفته وی،  بهره برداری از زیرگذر کوی نصر، تاثیر بسزایی روی عملکرد ترافیکی تقاطع های مرتبط به ویژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید گمنام با خیابان کارگر داشته و به واسطه حذف پل قدیمی گیشا، سیمای شهری این نقطه از پایتخت را چشم نواز تر کرده است.

این زیر گذر در منطقه ۲ تهران واقع شده است.

برچسب‌ها معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران شهرداری تهران شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران شهرداری تهران شهر تهران معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران شهرداری تهران شهر تهران فنی و عمرانی شهرداری تهران کوی نصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی

شهریار افندی‌زاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با توجه به وجود گره‌های ترافیکی متعدد در معابر محلات حسین‌آباد و مبارک‌آباد، حد فاصل بزرگراه‌های امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی که رفت و آمد روزانه شهروندان را با مشکل و کندی همراه ساخته بود، مطالعات تخصصی در این باره انجام و راهکارهای روان‌سازی ترافیک و برطرف کردن مشکلات یادشده مورد بررسی قرار گرفت.

افندی‌زاده گفت: در فرایند مطالعات مذکور، گزینه‌های مختلف ساماندهی ترافیکی این محدوده بررسی شد و بازگشایی یکی از معابر شرقی- غربی محلات اعلام شده به شبکه بزرگراهی برای تسهیل دسترسی ساکنین و تخلیه بهتر بار ترافیک خروجی از شبکه، مدنظر قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ادامه داد: براساس نتایج مطالعات و جمع‌بندی اعضای کمیته شبکه معابر، اتصال خیابان جمالی به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی با رعایت اصول ایمنی و طرح هندسی مناسب به تصویب رسیده است.

افندی‌زاده با بیان اینکه بهبود دسترسی شهروندان به ایستگاه متروی میدان هروی، تقلیل زمان پیمایش خودروها و کاهش نسبی آلاینده‌ها در محدوده از نتایج اتصال خیابان جمالی به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی خواهد بود، اعلام کرد: طرح یادشده، باعث روان شدن ترافیک در شبکه معابر محلات پیرامونی، خروج آسان‌تر خودروها از معابر محلی به بزرگراهی، کاهش بار ترافیکی درون شبکه‌ای و کاهش تأخیر و زمان تردد خودروها می‌شود.

گفتنی است کمیته شبکه معابر، از کمیته‌های تخصصی شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران است که با محوریت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و حضور جمعی از صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف از جمله معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پلیس راهور، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و مناطق مربوطه، تغییرات شبکه معابر شهری تهران را بررسی کرده و درباره نحوه مواجهه با مشکلات ترافیکی تصمیم‌گیری می‌کند.

کد خبر 6097762 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران