Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:05:44 GMT

میناوند: بابت حرفی که نزدم عذرخواهی نمی‌کنم

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۲۸۱۷

میناوند: بابت حرفی که نزدم عذرخواهی نمی‌کنم

مهرداد میناوند روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به دیدار پرسپولیس و سپاهان که به خاطر مسائل حاشیه‌ای لغو شد، گفت: برخی‌ها به دلیل اینکه توان فنی رویارویی با پرسپولیس را ندارند، به مسائل حاشیه‌ای روی می‌آورند. فوتبال حرفه‌ای است و در فوتبال حرفه‌ای چیزی به عنوان دیر رسیدیم و این مسائل قابل پذیرش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه از وقتی برخی‌ها به سپاهان آمدند همیشه بازی با پرسپولیس با حاشیه‌های خاصی همراه بوده است. متاسفانه این مسائل آفت فوتبال است. سوال من این است که  آیا در لیگ قهرمانان آسیا جرات داشتند یک دقیقه دیر در زمین حاضر شوند؟

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه مقابل هتل هواداران ما را کتک زدند. شیشه اتوبوس تیم را شکستند و خیلی از مسائل دیگر رخ داد که این موضوعات همیشه در اصفهان رخ داده است.

میناوند اضافه کرد: نزدیک ۲۰ سال پیش ما با شموشک در زمین حریف بازی داشتیم و ترافیک در اطراف ورزشگاه  موجب شد تا دیر به ورزشگاه برسیم. ما در همان اتوبوس لباس عوض کردیم و تمرینات و گرم کردن پیش از بازی را در همان اتوبوس انجام دادیم. تنها ۳ دقیقه قبل از شروع بازی به ورزشگاه رسیدیم و در زمان مقرر به میدان رفتیم. آن هم حدود ۲ دهه قبل اما در فوتبال حرفه ای الان تیمی می‌آید و بازی نمی‌کند. فوتبال ایران که نباید بازیچه یک تیم شود.

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود او به مردم اصفهان توهین کرده و آنها هم خواهان عذرخواهی او شدند، گفت: به هیچ وجه اینطور نیست و این موضوع را تکذیب می‌کنم. در حال حاضر با یک برنامه ساده می‌توان چنین متنی را به نقل از هر فردی منتشر کرد.

میناوند تاکید کرد: یک سال خیلی خوب را در سپاهان پشت سر گذاشتم و چه بازیکنان قدیمی سپاهان و چه مردم خوب این شهر و هواداران سپاهان می‌دانند که من چقدر این شهر را دوست دارم. از طرفی خط قرمز من شهدا و خانواده آنها هستند. کسانی که برای حفظ آرامش ایران و مردم از جان خود مایه گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه تا صبح امروز بیهوده فحش خوردم اما به شدت آن را تکذیب می‌کنم. برای حرفی هم که نزدم عذرخواهی نخواهم کرد. من نمی‌دانم که تنها چرا وقتی عده‌ای در سپاهان هستند این مسائل مطرح می‌شود. فوتبال حرفه‌ای است و جای طرح این مسائل در آن نیست.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان مهرداد میناوند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان مهرداد میناوند باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان مهرداد میناوند فوتبال حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و سپاهان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748955

دیگر خبرها

  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود