Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@21:53:39 GMT

معرفی اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۲۹۲۴

معرفی اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا

به گزارش روز دوشنبه وزارت، متن ابلاغ سعید نمکی به شرح زیر است:
جناب آقای مهندس اسلامی
وزیر محترم راه و شهرسازی و عضو ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا
 با عنایت به ابلاغ  شماره ۱۵۴۴۸۹ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۴ رئیس محترم جمهور، بدینوسیله مدیریت کمیته پیشگیری از آلودگی ناوگان حمل و نقل و همچنین مراکز تجمع مسافرین اعم از ترمینالها و فرودگاه های سراسرکشور و همچنین تعیین تکلیف سفرهای بهداشتی ایمن در تعطیلات نوروزی به جنابعالی محول می-شود تا با مشارکت صاحب نظران و دیگر اعضاء ستاد، اینجانب را یاری فرمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نمکی امروز (دوشنبه) در ابلاغ های جداگانه مدیریت کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی بیماری کرونا را به علی ربیعی و مدیریت کمیته اجتماعی، انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را عبدالرضا رحمانی فضلی محول کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد ملی مدیریت ملی بیماری کرونا همچنین امروز، با توجه به ابلاغ رییس جمهوری، مدیریت کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا را به دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت محول کرد. 

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (دوشنبه) گفت: تعداد تلفات بیماری کرونا در ایران به ۱۲ و تعداد مبتلایان به ۶۴ نفر رسید.

۲۲۳۲۲۹

کد خبر 1356584

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در ایران وزارت راه و شهرسازی سعید نمکی علی ربیعی محمد اسلامی بیماری کرونا مدیریت کمیته ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمپاشی ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت سن غلات

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در بازدید از مزارع گندم دهستان مرگور ارومیه گفت: تاکنون بیش از یک هزار و ۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت مضر سن غلات و ۶ هزار و ۸۰۰ هکتار علیه علف‌های هرز سمپاشی انجام شده است.

علی دیانتی افزود: گندم کاران باتوجه به شرایط آب و هوایی روز‌های آتی و احتمال شکل گیری اپیدمی بیماری زنگ و خسارت به محصول گندم، هشدار به مبارزه با این بیماری را جدی بگیرند.

وی با اشاره به مشاهده علائم اولیه آلودگی بیماری زنگ زرد گندم در برخی از مزارع شهرستان، در خصوص پایش مستمر مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم و سایر بیماری‌های برگی غلات هشدار داد.

معاون جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ضمن توصیه به کارشناسان پهنه جهت حضور و پایش مستمر مزارع برای کنترل به موقع سن در مرحله مادری تاکید کرد: با توجه به وزش باد و بارندگی روز‌های آتی و مرحله حساس رشدی گندم، رصد بیماری‌های برگی غلات و در صورت تداوم شرایط مساعد، مبارزه با بیماری‌ها با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

دیانتی اضافه کرد: کنترل علف‌های هرز حاشیه مزارع به منظور جلوگیری از ورود به مزارع و کاهش بانک ژنی علف‌های هرز به کشاورزان آموزش و توصیه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • سمپاشی مزارع گندم ارومیه علیه سن غلات و علفهای هرز
  • سمپاشی ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت سن غلات
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • لزوم مبارزه با بیماری زنگ زرد را در مزارع گندم و جو
  • مبارزه شیمیایی با آفات مزارع گندم و جو مازندران