Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@12:36:02 GMT

مقابله با حوادث ناشي از باران و برف

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۳۰۷۸

مقابله با حوادث ناشي از باران و برف

خبرگزاری آریا- سازمان هواشناسی برضرورت آمادگی کامل شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی در شهر‌ها و روستا‌ها تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، با توجه به اخطاریه سازمان هواشناسی کشور مبنی بر ادامه فعالیت سامانه‌های بارشی و تشدید بارش شدید برف برضرورت آمادگی کامل شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به منظور مقابله با حوادث احتمالی در شهر‌ها و روستا‌ها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن بخشنامه مهدی جمالی نژاد خطاب به معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری‌ها به این شرح است:
" با عنایت ضرورت ایجاد و ارتقاء آمادگی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی در شهر‌ها و روستا‌ها و پیرو اخطاریه صادر شده از سوی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر ادامه فعالیت سامانه‌های بارشی و تشدید بارش شدید برف و باران و در بخش عمده‌ای از در استان‌های کشور در روز دوشنبه مورخ 5 اسفندماه سالجاری، اثر این مخاطره احتمال بروز سیلاب، کاهش دید، آب گرفتگی معابر شهری و روستایی و احتمال بروز خسارت در فضا‌های شهری و روستایی پیش بینی شده است. لطفا دستور فرمایید با قید فوریت اقدامات زیر معمول و از نتیجه این معاونت را مطلع فرمایند.
1- حفظ و ارتقاءآمادگی و حضور مؤثر و مداوم کلیه معاونین، مدیران و رؤسای سازمان‌های ذیربط شهرداری‌های تابعه برای مقابله با حوادث احتمالی
2- بسیج منابع و امکانات، تجهیزات و ماشین آلات برای مقابله با حوادث پیش بینی نشده در شهر‌ها و روستا‌ها
3- انجام اقدامات پیشگیرانه و آمادگی و پایش و نظارت مستمر ستاد مدیریت بحران شهرداری و سایر سازمان‌های خدمات رسان به ویژه سازمان آتش نشانی و دیگر حوزه‌های معاونت خدمات شهری.
4- پیش بینی فضای مناسب برای افراد بدون سرپناه (کارتن خواب) به لحاظ شرایط بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیر و خطرناک. "

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مقابله حوادث باران برف شهرداری ها و دهیاری ها برای مقابله با حوادث شهر ها و روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم

به دنبال بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی به ۵۰ روستا مسدود شد. 

صادق دادالله‌پور معاون عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.ن عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود و پرهیز از گسترش درگیری بود
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • کل این نیمه کشور امروز بارانی است | ۵ روز وزش باد و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند