Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به هزینه ۱۵ میلیارد تومانی برای تجهیز خانه کشتی گفت: برای این کار یک ریال هم از دولت نگرفتیم.

مراسم افتتاح خانه کشتی شهید ابراهیم هادی پس از نوسازی و تجهیز با حضور رییس کمیته ملی المپیک، مسئولان فدراسیون کشتی و خانواده شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

علیرضا دبیر، در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید ابراهیم هادی اظهار کرد: باید تشکر ویژه‌ای از آقای عبدالله موحد داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اینکه به جمع بندی رسیدیم و با لطف سیدحسن خمینی جام یادگار امام (ره) را به نام موحد تغییر دادیم، با موافقت وی اینبار این تغیر نام صورت گرفت.

وی ادامه داد: حتی اتحادیه جهانی هم از این بابت از ما تشکر کردند و قرار است این مسابقات در بابلسر برگزار شود و ما جزو معدود کشورهایی هستیم که یک جام را بنام یک قهرمان زنده نام‌گذاری کردیم. خوشحالیم که در زمان حیات آقای موحد این اتفاق افتاد.

 فدراسیون را با 60 میلیارد بدهی تحویل گرفتم

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: بعد از این اتفاق آقای موحد گفت خانه کشتی را نیز به نام هر کسی که دوست دارید نام‌گذاری کنید. خانه کشتی شماره 2 بنام شهید صدرزاده و خانه کشتی شماره یک بنام شهید هادی نام‌گذاری شد. هر خانواده‌ای که اینجا را می‌دید اجازه نمی‌داد فرزندش به خانه کشتی بیاید. فدراسیون را با 60 میلیارد بدهی تحویل گرفتم. طرف راننده یکی از خانواده‌ها بوده که از فدراسیون کشتی حقوق می‌گرفت، اما وقتی من آمدم عذرش را خواستم و حالا از ما شکایت کرده و 50 میلیون تومان هم می‌خواهد.

 اینجا بعد از بازسازی بهترین خانه کشتی دنیاست

دبیر افزود: به جرات می‌توانم بگویم اینجا بعد از بازسازی بهترین خانه کشتی دنیاست. وقتی تشکهای قدیمی را برمی‌داشتیم برای 21 سال قبل بود و تماما پوسیده شده بود. این کار من نبود و بدون حمایت بخش خصوصی میسر نبود. از وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک هم قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: خدا لطف کرد تمام 15 میلیارد هزینه بازسازی را از بخش خصوصی گرفتیم و یک ریال هم از دولت نگرفتیم. 22 سال در خانه کشتی اکسیژن وجود نداشت و یک و نیم میلیارد برای دستگاه‌های هواساز هزینه شد. تمام اتاق‌ها تخریب شده بود و شرایط بسیار بدی داشت. نور خانه کشتی را 4 برابر کردیم تا کشتی‌گیرانی که تمرین می‌کنند لذت ببرند.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: از مسئولان ورزش تقاضا می‌کنم، خانه کشتی کنار دریاچه هم تعیین تکلیف شود. حدود 70 درصد پیشرفت داشته، اما رها شده است. متأسفانه در طراحی افتضاح مشاوره داده شده است اما در مصالح فوق‌العاده است. امیدواریم تکلیف آنجا هم زودتر روشن شود.

بیشتر بخوانید:

صالحی‌امیری: کشتی برای ما فراتر از یک ورزش قهرمانی است

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون کشتی خانه کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از متقاضیان ریاست در فدراسیون شطرنج در حالی طی روزهای ۱۵ تا ۲۹ فروردین انجام شد که در مجموع ۱۵ نفر نسبت آمادگی خود را برای تصدی این پست اعلام کردند اما در نهایت پرونده ۱۳ کاندیدا برای بررسی صلاحیت مدیریتی در اختیار وزارت ورزش قرار گرفت.

فاطمه ابوالقاسمی، مجتبی ارشدی، احمد علی بابایی، مهرداد پهلوان زاده، کمال جوانمرد، علیرضا خسروی، شهریار رحمانی اصل، وحیده صوابیه، حمزه علی پور، حمید گودرزی، محمدرضا محمدی بهابادی، مسعود ناموری آذر و امیرعرفان هاشمی ۱۳ نفری هستند که در پروسه انتخابات فدراسیون شطرنج برای تصدی این فدراسیون قرار گرفته اند.

به گفته کاظم دستگردی سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج و دبیر مجمع انتخاباتی این فدراسیون، بررسی اولیه پرونده این کاندیداها در کمیسیون تطبیق انجام شده است و حداکثر در دهه سوم تیر، انتخابات فدراسیون برگزار می شود.

وی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد روندی که تا به امروز در مورد انتخابات فدراسیون شطرنج طی شده است، توضیح داد و گفت: در مجموع و طی مدت زمانی که برای نام نویسی از کاندیداها تعیین شده بود، ۱۵ نفر برای ورود به انتخابات به عنوان کاندیدای ریاست ثبت نام کردند اما در نهایت دو نفر از متقاضیان مدارک خود را پس گرفتند و اینگونه انصراف شان را اعلام کردند.

دستگردی ادامه داد: بدین ترتیب پرونده ۱۳ کاندیدا بررسی تکمیل و در اختیار وزات ورزش قرار گرفت تا در کمیسیون تطبیق بررسی تکمیلی روی آنها به منظور تایید صلاحیت مدیریتی انجام شود.

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج با بیان اینکه کمیسیون تطبیق به منظور بررسی پرونده کاندیداهای ریاست این فدراسیون برگزار شده است، تصریح کرد: چند نفر از کاندیداها نقصی مدارک داشتند که به موضوع به آنها اعلام شد تا اقدام لازم را برای تکمیل مدارک موردنیاز انجام دهند.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل کمیسیون تجدیدنظر برای رسیدگی به پرونده این کاندیداها خاطرنشان کرد: طی هفته جاری و نهایت هفته آینده کمیسیون تجدید نظر برگزار می شود و بعد از آن وضعیت کاندیداها برای اعلام به مراجع ذی صلاح و گرفتن تاییدیه صلاحیت نهایی مشخص می شود.

سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج با بیان اینکه اواخر تیر مجمع انتخاباتی این فدراسیون برگزار می شود، گفت: تاکید وزیر ورزش برگزاری انتخابات در کوتاه ترین فاصله زمانی است. معاون وزیر (اسبقیان) هم پیگیر سروسامان دادن به فدراسیون هایی است که با سرپرست اداره می شوند و اینکه تا نیمه سال انتخابات شان برگزار شود. بنابراین اگر مشکل خاصی پیش نیاید و نتیجه تایید صلاحیت ها هم به موقع اعلام شود، دهه سوم تیر انتخابات را با هماهنگی وزارت ورزش برگزار می کنیم.

کد خبر 6097267 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • روایت جدید علیرضا دبیر از داستان خبرساز حسن یزدانی
  • روایت دبیر از تصمیم اتخاذ شده برای «یزدانی»/ربطی به «تیلور» نداشت
  • بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOC حساب باز کرده ایم
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • وحدانی: هزینه هنگفتی کردیم تا شمشیربازی مدال المپیک بگیرد/ نتایج بدی در سئول نگرفتیم
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد