Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :ستاد هماهنگی پیشگیری و مقابله با شیوع ” کرونا ” با حضور معاونین، روسای ادارات مستقل، شهرداران نواحی ده گانه، روسای ادارات سلامت و HSE، دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و به ریاست سید حمید موسوی شهردار منطقه یک تشکیل شد .

امتداد :ستاد هماهنگی پیشگیری و مقابله با شیوع ” کرونا ” با حضور معاونین، روسای ادارات مستقل، شهرداران نواحی ده گانه، روسای ادارات سلامت و HSE، دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و به ریاست سید حمید موسوی شهردار منطقه یک تشکیل شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، عصر دیروز “ستاد هماهنگی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تشکیل و ضمن پخش کلیپ های آموزشی مرتبط و توزیع دستور العمل مقابله با شیوع کرونا، شهردار منطقه یک سودابه سوداگر رییس اداره سلامت این منطقه را بعنوان دبیر این ستاد معرفی کرد و از وی خواست گزارش اقدامات ستاد را بصورت روزانه منعکس نماید .

مدیریت شهری منطقه یک از اعضای ستاد خواست ضمن حفظ آرامش روانی و توجه به دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت، برنامه های جمعی غیر ضرور لغو شود همچنین برنامه مستمر ضد عفونی و گند زدایی بصورت مستمر در ساختمان ها و اماکن عمومی اجرایی و محلول ضد عفونی در دسترس همگان قرار گیرد.

موسوی بر حفظ و ارتقاء سلامت کارکنان و شهروندان در راستای خود مراقبتی و آگاهی بخشی تاکید کرد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: مقابله با شیوع روسای ادارات منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد شهبازی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال که در مجتمع خدمات پیشگیری سلامت زندگی ماهان تحت نظارت این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: این طرح به‌منظور افزایش آگاهی عمومی در خصوص بیماری‌های چشمی دوران کودکی اجرا می‌شود.

وی پیشگیری از اختلالات و معلولیت بینایی را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: در این طرح کودکان ۳ تا ۶ ساله، پس از معاینه اگر مشکوک تشخیص داده شوند، به‌صورت رایگان به اپتومتریست ارجاع داده می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اضافه کرد: در ادامه اگر نیاز به عینک و یا جراحی داشته باشند، توسط سازمان بهزیستی ۷۰ درصد از هزینه درمان آنها پرداخت خواهد شد.

شهبازی خاطر نشان کرد: والدین می‌توانند برای مراجعه به مرکز خدمات پیشگیری سلامت زندگی ماهان و استفاده از این طرح، به آدرس کرمانشاه- چهار راه سنگر در ساعات اداری مراجعه کنند.

کد خبر 6092791

دیگر خبرها

  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه