Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر از ارسال ۵۰۰ بسته غذایی جمعیت هلال احمر کردستان به مقصد مناطق زلزله زده استان آذربایجان غربی خبرداد.

محمدباقر محمدی امروز(۵ اسفند) در گفت و گو با ایسنا،‌اظهار کرد: اولین کاروان کمک‌های جمعیت هلال احمر کردستان شامل ۵۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته است که با هماهنگی جمعیت مرکز به مناطق سیل زده استان آذربایجان غربی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بسته های غذایی ارسالی به مثابه جیره خشک بوده و شامل اقلامی همچون کنسروجات غذایی، خرما است که هربسته غذایی می تواند نیاز خوراکی و غذایی یک خانواده را به مدت ۷۲ ساعت مرتفع سازد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان، بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان به تاسی از اهداف انسان دوستانه و خداپسندانه در کنار زلزله زدگان استان آذربایجان غربی خواهد بود تا زمان برقراری وضعیت عادی و حالت آرامش از هیچ مساعدت و تلاشی فروگذار نمی کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی و تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر کردستان در حالت آماده باش کامل بوده و در صورت نیاز و هماهنگی با جمعیت هلال احمر مرکز، آمادگی اعزام تیم های عملیاتی و تجهیزات تخصصی امدادرسانی را به مناطق زلزله زده استان آذربایجان غربی دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هلال احمر بسته غذایی استانی اجتماعی هلال احمر کردستان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی بسته غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدای دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدا دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد