Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@20:32:31 GMT

معاملات استقراضی نفت 3 برابر شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۳۵۲۵

معاملات استقراضی نفت 3 برابر شد

خبرگزاری آریا - مؤسسه‌های مالی برای چالش‌های بیشتر در بازار نفت آماده می‌شوند، حتی پس از آنکه افزایش امیدواری به محو تدریجی تهدید ویروس کرونا برای اقتصادی جهانی سبب شد قیمت نفت برای دومین هفته پیاپی افزایش یابد.
به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، آمارها نشان داد معاملات استقراضی نفت که روی کاهش قیمت نفت حساب می‌کنند، در هفته گذشته با 11 درصد افزایش به بالاترین حد در چهار ماه اخیر رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با افزایش یادشده، شمار معاملات استقراضی نفت اکنون سه برابر شمار آنها در آغاز سال 2020 میلادی است.
مارک وگونر، رئیس مؤسسه اکسل فیوچرز، گفت: همه همچنان تلاش می‌کنند بفهمند چه اتفاقی درباره ویروس کرونا خواهد افتاد؛ در شرایط عادی، آنها باید نفت بخرند، اما این ترس وجود دارد که ویروس گسترش یابد.
در ماه فوریه امسال، خبر گسترش ویروس کرونا در چین سبب شد قیمت نفت از حدود 65 دلار در ماه ژانویه به کمتر از 50 دلار سقوط کند، اما اکنون قیمت نفت دوباره به بالای 50 دلار بازگشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در معاملات امروز (شنبه ۸اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: دلار آزاد به کانال ۶۲ هزار تومان رسید

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۲۳۲ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۱۰۱ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۳۴ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۳۷ تومان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228544 برچسب‌ها ارز

دیگر خبرها

  • لیلام ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • چشم بازار نفت به خاورمیانه/ ضعف کوتاه‌مدت نفت نشانه چیست؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد