Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا هادی گفت: اولین نمایشگاه حیات وحش مناطق نمونه گردشگری ایران با نمایش ٢٤ تابلو عکس حاصل ٩ سال فعالیت عکاسی حرفه‌ای علی آزادی در سرای تاریخی فاتح روزیکشنبه چهارم اسفند ماه سال جاری گشایش یافت.»

او هدف از برگزاری این نمایشگاه را رابطه طبیعت و جاذبه‌های آن با رونق گردشگری و میراث فرهنگی عنوان کرد و اظهار کرد: تنوع اقلیمی و طبیعی در مناطق نمونه گردشگری می‌تواند در رونق گردشگری یک منطقه تأثیر گذار باشد و با توجه به وجود حیات وحش و تنوع آن در ٢ منطقه نمونه گردشگری بهرام گور و بختگان و نمایش آن در قالب عکس می‌تواند به معرفی و سرمایه گذاری در این منطقه منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی افزود: یکی از اهداف علی آزادی عکاس این نمایشگاه جایگزینی دوربین با اسلحه‌های شکاری و معرفی زیبایی‌های این مناطق است.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نی ریز عنوان کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نی ریز و حمایت اداره محیط زیست شهرستان نی ریز و با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان نمایشگاه زاغ بور از ٤ اسفند به مدت یک هفته در نگارخانه سرای فاتح برپا است و از علاقمندان دعوت می‌شود از این نمایشگاه دیدن کنند.

بنا براین گزارش، نام این نمایشگاه برگرفته از پرنده‌ای بسیار زیبا و بومی منطقه نمونه گردشگری و پارک ملی بهرام گور با عنوان «زاغ بور» است.

این عکس‌ها در مناطق نمونه گردشگری بختگان و بهرام گور در استان فارس، شیر احمد سبزوار، کرخه، هور آذینی بندر عباس، منطقه گابریک در بندر جاسک، میانکاله، توران، مند بوشهر و همشلو اصفهان تهیه شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اداره فرهنگ و ارشاد زیبایی سرمایه گذاری طبیعت گردشگری و صنایع دستی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نمونه گردشگری نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو

علیرضا جیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: این اداره‌کل در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) حضور فعال خواهد داشت.

وی افزود: افزون‌بر دو هزار و ۵۰۰ میهمان خارجی شامل سفیران و سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

جیلان اضافه کرد: این اداره‌کل امسال برای دومین سال متوالی در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید

توسعه میراث فرهنگی و گردشگری در بام ایران با ثبت ۵۳ قرارداد

وی بیان داشت: نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور (اکسپو) از روز شنبه هشتم اردی‌بهشت‌ماه جاری کار خود را آغاز می‌کند.

جیلان ادامه داد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در غرفه ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان
  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند