Web Analytics Made Easy - Statcounter

لحظاتی قبل یکی از رسانه‌ها در خبری مدعی شد  محمد حسین قریب ، یکی از جدی‌ترین گزینه‌های ریاست فدراسیون فوتبال با توجه به فضای به وجود آمده برای حضور در انتخابات آتی دچار تردید‌های اساسی شده و با توجه به اینکه شانس خود را اندک می‌داند در گفتگو با یکی از مسئولان خواستار کناره گیری از حضور در انتخابات فدراسیون شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی - البته طبق پیگیری‌های خبرنگار ما از منابع موثق محمد حسین قریب هیچ قصدی برای کناره گیری از انتخابات نداشته است و می‌خواهد با قدرت برای پست ریاست فدراسیون فوتبال رقابت کند.

شنیده می‌شود قریب به زودی نسبت به انتشار چنین خبری واکنش نشان خواهد داد. طبق اعلام یکی از نزدیکان این نامزد انتخاباتی، او اعتقاد دارد با وجود فضای رقابتی پیش آمده باید احترام تمام نامزد‌ها حفظ شود.

قریب در کنار حیدر بهاروند،  حبیب کاشانی ، مهدی محمدنبی، عباس صوفی و هدایت الله ممبینی جزء نامزد‌های پست ریاست فدراسیون است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ریاست فدراسیون فوتبال حبیب کاشانی حبیب کاشانی حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال رئیس فدراسیون فوتبال محمدحسین قریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به علت نرسیدن مجموع آرای نامزد‌های برتر به حد نصاب یک‌پنجم مجموع آرای مأخوذه به دور دوم کشیده شد.

هیچ کدام از ۴۹ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد موفق به کسب حد نصاب آرا نشدند و براساس قانون ۲ نامزد در رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد برای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ۲۹۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!
  • تاثیر جنگ غزه بر انتخابات انگلیس
  • تاثیر جنگ غزه در انتخابات انگلیس
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ