Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم خمین در مجلس یازدهم گفت: بسیاری از مشکلات فعلی اقتصاد ناشی از سوء مدیریت و ساختار نامناسب است، بنابراین اصلاح ساختار و تغییر رویکرد مدیریتی الزامی است. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به ضرورت اصلاح ساختار اقتصادی کشور اظهار داشت: در کشور با چالش‌های متعددی در حوزه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و مهم‌تر از آن بحث بیکاری و اشتغال مواجه هستیم و به طور قطع این چالش‌ها در روند زندگی مردم، تصمیم‌گیری و حضور آنها در تصمیم‌گیری کلان کشور بی‌تاثیر نیست که کماکان این تاثیرگذاری را در انتخابات دوم اسفندماه شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم در تشییع سردار دلها «شهید قاسم سلیمانی» مشارکت چشمگیر و بی‌نظیری داشتند و با این حضور خود نشان دادند که نسبت به نظام و جهت‌گیری‌های انقلاب اسلامی وفادار و پایبند هستند، اما نسبت به عملکرد مسئولان در بخش‌های تصمیم‌گیری، اجرایی و تصمیم‌سازی گله‌مند و منتقد هستند و این بیانگر این موضوع است که باید مسئولان و سیستم اجرایی در عملکرد خود تجدید نظر کنند.

منتخب مردم خمین در مجلس یازدهم تصریح کرد: تحریم‌های ظالمانه دنیای استکبار در ایجاد چالش‌های اقتصادی برای کشور ایران اسلامی را نمی‌شود نادیده گرفت و انکار کرد و این مسئله موضوع جدیدی نیست چراکه از شروع انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی، مبارزه استکباری علیه اسلام بوده و ادامه دارد و به ابزارها و شیوه‌های مختلفی برای براندازی نظام و تحت فشار قرار دادن ملت ایران متوسل شده ولی در این میان کم‌کاری و ناکارآمدی برخی از مسئولان و همچنین خیانت‌های نفوذی، فشارهای دشمن را دوچندان کرده است.

مسئولیت سنگین مجلس یازدهممنتخبان مردم استان اصفهان در مجلس یازدهم + جدول‌ و گرایش سیاسیمنتخبان مردم استان همدان در مجلس یازدهم + جدول‌ و گرایش سیاسی

نظری بیان کرد: بنابراین تحریم و فشارهای ظالمانه دشمن پایان‌ناپذیر است، از سویی نمی‌شود در برابر این چالش‌ها سکوت کرد و تحریم‌ها را بهانه، متاسفانه راه برون‌رفت از این چالش‌ها را در بیرون می‌بینیم، این درحالی است که با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نه تنها می‌توان اثر تحریم‌ها را خنثی کرد بلکه می‌شود کشورهای دیگر را به خودمان وابسته کنیم.

وی ادامه داد: کمک به رفع موانع تولید، حمایت از تولیدکنندگان، جلوگیری از واردات بی‌رویه، مبارزه با قاچاق کالا و شکستن مرز انحصاری واردات و صادرات، مبارزه با رانت‌خواری و سوءاستفاده‌کنندگان و اصلاح ساختار نقدینگی می‌تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی کشور داشته باشد.

انتهای پیام/716/ز

R7980/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس یازدهم اصلاح ساختار چالش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی

ایسنا/سمنان منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری معتقد است: در مرحله دولت‌سازی و جامعه‌سازی، بین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی تضاد جدی وجود دارد و از همین رو باید در زیست‌بوم خود با تدوین پیوست فرهنگی، مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم.

آیت الله میرباقری که با استقبال استاندار سمنان امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه وارد استان شد، اظهار کرد: مساله اصلی ما در این دوران پیشرفت و توسعه است، مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد. 

وی ادامه داد: الگو سرمایه‌داری یکی از مباحثی است که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم خواهد شد. 

منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما می‌توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم. 

وی با بیان اینکه مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد، ادامه داد: این مهم را می‌توان در استان سمنان، با تشکیل اتاق فکر و همچنین راه‌اندازی هیات‌های اندیشه ورز محقق کرد. 

میرباقری به تضادهای ماهوی بین رویکردها در توسعه غربی با نگرش‌های مبتنی بر دین بین پرداخت و گفت: در مرحله دولت‌سازی و جامعه‌سازی، تضاد بین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی  وجود دارد که ما باید در زیست بوم خود با تدوین پیوست فرهنگی، مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم. 

منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ریل‌های پیشرفت استان با تدوین پیوست فرهنگی باید بر اساس الگوی پیشرفت اسلامی شکل بگیرد. 

وی با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی استاندار سمنان اظهار کرد: گزارش‌هایی که در خصوص استان اعلام شد بیانگر اقدامات ارزنده و دستاوردهای مطلوب همراه با رضایتمندی مردم است. 

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری پیش از این دیدار با حضور در مجموعه استانداری سمنان به مقام والای شهید گمنام ادای احترام کرد.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد