Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@16:20:02 GMT

مصرف شیشه جوان زنجانی فاجعه آفرید

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۴۲۸۵

مصرف شیشه جوان زنجانی فاجعه آفرید

 

به گزارش تابناک، سرهنگ جعفر رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این قتل در شهرک الهیه شهرستان زنجان و با انگیزه مصرف موادمخدر و سرقت از منزل مقتول حادث شده است.

وی با بیان اینکه پس از وقوع قتل عوامل بررسی صحنه جرم، کارآگاهی، قاضی و پزشکی قانونی در محل حادثه حاضر شده و صحنه قتل را مورد بررسی قرار دادند، افزود: در نهایت با پیگیری‌های کارآگاهی حلقه دوستان بیشتر مورد ظن کارآگاهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که یکی از دوستان فرد مقتول وارد خانه مقتول شده و پس از معاشرت با وی دچار وسوسه‌های شیطانی قتل می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه قاتل ۳۶ ساله، در زمان وقوع جرم موادمخدر از نوع شیشه مصرف کرده بود، عنوان کرد: قاتل که به علت مصرف ماده مخدر شیشه در حال طبیعی نبوده، با مقتول ۳۲ ساله درگیر شده و پس از آن با بریدن سر مقتول، فرد را به قتل می‌رساند.

رحمتی با اشاره به سرقت رفتن بخشی از اموال مقتول توسط قاتل، خاطرنشان کرد: به‌ دنبال این حادثه، برادر قاتل نیز وارد منزل مقتول شده و در جابه‌جایی اسباب و وسایل مشارکت داشته است، اما ظرف مدت ۱۰ تا ۱۵ ساعت هر دو نفر دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب جوان شیشه ای شهرک الهیه شهرستان زنجان رئیس پلیس آگاهی کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس

به گزارش همشهری آنلاین، ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه کشف جسد زن جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.با اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۵۴ وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند.

آنها در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی را مشاهده کردند که بر اثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها | ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت رخ داد + تصاویر قاتلان و صحنه‌های قتل قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار

بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر را که قصد داشت با یک محلول شبه‌ اسید به پلیس حمله کند در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است. از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالا دچار مشکلات روحی و روانی است.

با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کد خبر 849337 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد