Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، یک عضو پارلمان عراق امروز اعلام کرد که ریاست پارلمان عراق روز پنجشنبه را برای برگزاری جلسه رای اعتماد به کابینه پیشنهادی «محمد توفیق علاوی» مشخص کرده است.

در همین رابطه «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان عراق، دیروز خواسته بود که نشستی برای بررسی جلسه رای اعتماد به کابینه وزاری «محمد توفیق علاوی» در ساعت یازده صبح امروز (دوشنبه)  به وقت عراق برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراق مدتی است که درگیر تشکیل کابینه و انتخاب وزیران است. محمد توفیق علاوی یازدهم بهمن ما از سوی «برهم صالح»، رئیس جمهوری عراق مأمور به تشکیل کابینه شد. او هفته گذشته از پارلمان درخواست کرد روزهای یکشنبه یا دوشنبه برای رأی به کابینه‌اش جلسه فوق‌العاده تشکیل دهد.

کد خبر 4862048

منبع: مهر

کلیدواژه: کابینه عراق عراق محمد توفیق علاوی سوریه ایالات متحده آمریکا ادلب ترکیه عراق ایران رژیم صهیونیستی روسیه فلسطین معامله قرن عربستان سعودی دونالد ترامپ ارتش سوریه افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ برگزاری جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی

منابع فلسطینی در حالی از حمله مقاومت به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی خبر دادند که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تا ساعاتی دیگر جلسه مهمی برگزار خواهد کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری شهاب، گردانهای شهداء الاقصی اعلام کرد: مرکز نظامی «نتساریم» را از چند محور زیر آتش قرار دادیم.

در بیانیه گردانهای الاقصی آمده است که این حملات در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین انجام شده و این مرکز از چند محور زیر حملات راکتی شدید قرار گرفته است.

از سوی دیگر گردانهای شهداء الاقصی صحنه هایی از حمله به پایگاه نظامی زیکیم منتشر کردند.

رزمندگان گردانهای الاقصی با مشارکت مبارزان شهید عمر القاسم و گردانهای عبدالقادر الحسینی این مرکز نظامی را هدف حملات راکتی قرار دادند.

از سوی دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات این رژیم اعلام کرد که تل آویو آماده عقب نشینی از گذرگاه نتساریم به عنوان بهای انجام توافق اسیران است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: برای اولین بار نهادهای امنیتی به دنبال یافتن جایگزین هایی از عملیات گسترده در رفح هستند.

همزمان منابع صهیونیستی و آمریکایی اعلام کردند: ما منتظر پاسخ یحیی السنوار رهبر حماس در غزه هستیم.

از سوی دیگر منابع آگاه اعلام کردند که پیشرفت قابل ملاحظه ای در روند مذاکرات آتش بس با توجه به رایزنی گسترده مصر با همه طرفها حاصل شده است.

همزمان کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از برگزاری جلسه کابینه جنگ این رژیم در ساعت ۱۸:۳۰ امروز برای بررسی درباره توافق مبادله و نیز بحث آمادگی عملیات رفح خبر داد.

دیگر خبرها

  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی برگزار خواهد شد
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ برگزاری جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد