Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های شدید در برخی استان‌های کشور از جمله استان همدان تمامی راهدارخانه‌ها در آماده باش کامل به سر می‌برند. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

حمید پرورشی خرم در گفت‌وگو با تسنیم در همدان، اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌های شدید در برخی استان‌های کشور از جمله استان همدان  تمامی راهدارخانه‌های استان همدان در آماده باش کامل به سر می‌برند تا در صورت بروز هرگونه حادثه اقدام لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه جلسات ستاد بحران برگزار شده و تمام تمهیدات لازم برای تامین مصالح، تجهیزات، خودروهای برف روب و غیره انجام شده است، افزود: از امروز بعدازظهر نیز کلیه عوامل و مسئولان مربوطه در راهدارخانه‌ها مستقر هستند تا به محض بارش برف یا باران اقدام به پاکسازی جاده‌ها کنند.

هواشناسی ایران 98/12/5|هشدار بارش شدید برف و باران/ پیش‌بینی برف 1.1متری در برخی استان‌هااطلاعیه هواشناسی کشاورزی برای روزهای آیندهاخطار مدیریت بحران به فرمانداران استان مرکزی؛ بارش بین 100 تا 150 میلیمتر باران و برف

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه رایزینی های لازم با بخش خصوصی نیز انجام شده تا در صورت نیاز از وسایل و خودروهای این بخش نیز استفاده شود، گفت: پل‌ها، دهانه پل‌ها و سایر مکان‌ها مورد بازدید قرار گرفته است تا در صورت بروز سیل با مشکلی روبه‌رو نشویم.

وی تصریح کرد: احتمال زیاد در گردنه‌ها با بارش برف و در دیگر مناطق نیز با آب گرفتگی معابر، پل‌ها، جاری شدن آب در جاده‌ها و غیره روبه‌رو شویم به همین دلیل نیز از مردم می‌خواهیم از سفرهای غیر ضرور به استان همدان و غیره پرهیز کنند.

پرورشی خرم باتاکید براینکه بازرسی از راه‌های مواصلاتی و جاده‌های استان ادامه دارد، گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت سفر، حتما تجهیزات زمستانی و وسایل گرمایشی را به همراه داشته و از پر بودن باک خودروی خود مطمئن باشند.

انتهای پیام/742/ ع

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهدارخانه ها استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: جاده تربت جام - صالح آباد شامگاه چهارشنبه به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی در محدوده روستای یخک، تا اطلاع بعدی مسدود شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود: بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های کلات، مشهد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

وی گفت: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده تیوان و آزادراه و جاده قدیم مشهد- باغچه را تحت تأثیر قرار داده است.

بنی اسدی ادامه داد: مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز - قوچان در محدوده‌های تیوان و زوباران شده است.

کد خبر 6088233

دیگر خبرها

  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • بهسازی جاده قدیم «نمره‌ یک» به امیدیه از سوی نفت و گاز آغاجاری
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ