Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه هنوز برای تعطیلی هفته آینده این دانشگاه تصمیمی گرفته نشده است، گفت: امکان برگزاری تمام کلاس‌های آموزشی به شکل الکترونیکی امکان ندارد.

بیژن عبدالهی مدیر روابط عمومی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره احتمال تعطیلی هفته آتی این دانشگاه در پی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیان کرد: اعلام تعطیلی کلاس‌های آموزشی دانشگاه منوط به تصمیم‌گیری‌های استانداری و وزارت بهداشت است که هنوز در این خصوص ابلاغیه‌ای جدیدی به ما نداده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالهی ادامه داد: هرگونه تصمیم جدید درباره تعطیلی یا عدم تعطیلی دانشگاه خوارزمی برای هفته آینده، در روز‌های پایانی این هفته بررسی و اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه خوارزمی در پاسخ به این سوال که در صورت تعطیل شدن دانشگاه آیا برنامه‌ای برای برگزاری الکترونیکی کلاس‌ها دارند یا خیر، اظهار داشت: درست است که در صورت تداوم تعطیلی کلاس‌های آموزشی باید تدبیری مثل اضافه شدن یکماه به ترم تحصیلی یا برگزاری کلاس‌های آنلاین برای جبران عقب‌افتادگی درس‌های دانشجویان اندیشیده شود، اما امکان برگزاری تمامی درس‌ها به ویژه درس‌های تخصصی یا تک درس‌ها به شکل الکترونیکی نیست.

وی درباره آخرین وضعیت تخلیه خوابگاه‌های دانشجویی بیان کرد: خوابگاه‌های این دانشگاه تخلیه شدند و تنها دانشجویانی که شرایط رفتن به شهرستان برایشان مقدور نبوده یا مکانی را نداشته‌اند، هم اکنون در خوابگاه هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی کرونا کلاس های آموزشی کلاس های آنلاین تعطیلی دانشگاه ها دانشگاه خوارزمی کلاس های آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات بر برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان اجرایی و نظارتی باید با تلاش مضاعف بستر انتخابات پر شور را فراهم کنند.
 ابوطالب شفقت با اشاره به برگزاری الکترونیک انتخابات در حوزه خرم آباد و چگنی گفت: همه تجهیزات برای برگزاری انتخابات فراهم است و بزودی نیز مردم از طریق رسانه با فرآیند آموزش رأی گیری الکتررونیک آشنا خواهند شد.
استاندار لرستان در ادامه با تشکر ازریاست سازمان صدا و سیما در ایجاد کانال‌های تبلیغاتی و مناظرات انتخاباتی در دور اول انتخابات گفت: این کار موجب کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها و افزایش مشارکت مردم در انتخابات شد.
 شفقت در ادامه ازمدیر کل صدا و سیمای استان لرستان نیز قدر دانی کرد و گفت: صدا و سیمای استان لرستان برای دور دوم انتخابات برنامه‌های خوبی در نظر گرفته است.
 مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان نیز گفت: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.
 علیرضا شیروی گفت: در دور اول انتخابات در ۷ حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.
 وی افزود: در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد و ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزد‌های این دوره برگزار می‌شود، که اوایل هفته آینده ضبط آن آغاز خواهد شد.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت در حوزه خرم آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو بر گردن مخترع ایرانی
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود