Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید شکری روز دوشنبه در جلسه نظارت بر نحوه توزیع اقلام بهداشتی برای پیشگیری از کرونا اظهار داشت: تامین ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دیگر اقلام بهداشتی مورد نیاز از سوی دانشکده علوم پزشکی خواهد بود و بخش خصوصی و دولتی تامین اقلام مورد نیاز را برعهده دارند.
وی اضافه کرد: با تمامی متخلفان و احتکار کنندگان اقلام مورد نیاز پزشکی در صورت مشاهده به شدت برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شکری افزود: مردم متقاضی تجهیزات و اقلام پزشکی مورد نیاز هستند که با توجه به گزارشات ناظران مربوطه و همچنین مردمی محدودیت اقلام وجود دارد که باید رفع و ریشه یابی شود.

توقف سرویس دهی اتوبوس مسیر مراغه به قم و بالعکس
شکری خواستار توقف اتوبوس های قم به مراغه و کنترل مسافران ورودی از این استان شد و گفت: شهروندان از سفر به استان قم خودداری و تمامی موارد پزشکی و ایمنی را رعایت و کنترل کنند.
فرماندار مراغه ادامه داد: تعطیلی اماکنی که تجمع درآن ها زیاد است از جمله قلیان سراها و اماکن ورزشی از دیگر اقدامات پیشگیرانه باید در نظر گرفته شده است.
دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز در این جلسه گفت: بدون هیچ گونه محدودیتی قلیان سراها و اماکن ورزشی تعطیل و تمامی مسابقات ورزشی تا اطلاع بعدی در شهرستان لغو می شود.
نادر نجد گفت: شهروندان از سفر به استان های پرخطر همانند قم خودداری کنند و نظارت ها از سوی دستگاه های متولی در ترمینال ها، راه آهن و دیگر اماکن تشدید می شود.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا شکری از خرید ۱۷ هزار تن محصول دانه‌های روغنی کلزا توسط شبکه تعاونی‌های مردم نهاد، تحت پوشش مدیریت تعاون روستایی استان از کشاورزان شهرستان دهلران و مهران خبر داد،.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال و پای کار آمدن تشکل‌های مردم نهاد، از میزان ۲۰ هزار تن محصول کلزای خریداری شده در حوزه جنوبی استان، مقدار ۱۷ هزار تن این محصول، توسط تشکلهای تعاونی این مدیریت خریداری از این مقدار میزان ۱۵ هزار تن آن به کارخانه جات تولید روغن کشی کشور حمل شده است.

شکری گفت: میزان محصول جمع آوری و خریداری شده محصول کلزای امسال تا کنون، نسبت به کل محصول خریداری شده در سال گذشته از کشاورزان، بیش از سه برابر بوده که رکوردی در جهش تولید محسوب می‌شود.

کد خبر 6088880

دیگر خبرها

  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت