Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه اروپا اعلام کرد: نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام هفت اسفندماه در وین برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، اتحادیه اروپا با انتشار اطلاعیه‌ای که روی وب سایت رسمی آن قرار گرفته است، زمان برگزاری نشست بعدی کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را اعلام کرد.

طبق این اطلاعیه، نشست آتی کمیسیون مشترک روز چهارشنبه ٢٦ فوریه (هفت اسفندماه) در وین، پایتخت اتریش با حضور نمایندگان طرف های برجام، یعنی چین، روسیه، فرانسه، آلمان، انگلیس و آلمان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این اطلاعیه آمده است که این نشست به سرپرستی هلگا اشمید به نمایندگی از جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.

به گزارش ایسنا، این اولین نشست کمیسیون مشترک برجام پس از فعال شدن سازوکار حل اختلاف در این توافق است.

تروئیکای اروپا چندی پیش اعلام کردند که به منظور رفع مسائل کنونی پیرامون اجرای برجام سازوکار حل اختلافات در این توافق را فعال می کنند.

جوزپ بورل پیش از این تاکید کرده است که سازوکار حل اختلافات برجام با هدف رفع مشکلات بر سر راه اجرای این توافق است و به بازگشت تحریم ها (علیه ایران) منجر نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نشست کمیسیون برجام کمیسیون مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان

پیترس اوستویس، رئیس بخش خاور میانه، آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا در سفر به ولایت هرات با حضور معاون مقام ولایت و رئیس نمایندگی وزارت خارجه با والی هرات دیدار کرد.

شیخ نور احمد اسلام جار، والی هرات در این دیدار بر لزوم همکاری این اتحادیه در بخش‌های کاهش تاثیرات اقلیمی، صنعتی شدن زراعت و مالداری، وصل کردن بانک‌های افغانستان به بانک‌های بین‌المللی و ایجاد سهولت‌ اخذ ویزا برای تاجران افغانستانی در بیرون از کشور تاکید نمود.

از سویی دیگر، مولوی مهاجر فراهی، معاون والی هرات ضمن استقبال از سفر هیئت اتحادیه اروپا به هرات، از همکاری‌های اتحادیه اروپا با افغانستان به خصوص ولایت هرات ابراز قدردانی نمود. 

پیترس اوستویس، رئیس بخش خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا، از ادامه کمک های اتحادیه اروپا به مردم افغانستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کند