Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، معصومه ابتکار در خصوص «نامه نیلوفر بیانی» گفت: از قوه قضائیه درخواست کردیم در رابطه با این موضوع شفاف سازی کند. در هر کدام از قسمت هایی که پلیس آگاهی، نیروهای انتظامی و دیگر مراجع قضایی و امنیتی با خانم ها مواجه است، حضور یک زن الزامی است. در نیروی انتظامی، آگاهی و سازمان زندان ها خانم ها حضور دارند اما باید در موارد دیگر هم خانم ها، حضور داشته باشند تا چنین مشکلاتی پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید حقوق زن زندانی، رعایت شود.

وی ادامه داد: از سیستم نظامی، امنیتی و قضایی توقع می‌رود که نسبت به موضوعات این چنینی، حساسیت لازم را داشته باشند. رعایت حقوق و شان زنان از خط قرمزهایی بوده که نظام نسبت به آن بسیار حساس است.

ابتکار بیان کرد:  وقتی صحبت از حدود الهی می کنیم برای زنان زندانی فرق نمی کند و باید این حدود، رعایت شود. به هیچ عنوان نباید در شرایط امنیتی و در زمان بازجویی، حقوق و حرمت زنان زیر پا گذاشته شود.

وی گفت: من نامه نیلوفر بیانی را خواندم و بسیار متاسف شدم.

به گزارش ایرنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه ۲۹ بهمن ماه 1398 در بیستمین نشست خبری گفت: آرای متهمان پرونده موسوم به متهمان محیط زیستی که البته از نظر ما این پرونده اقدام علیه امنیت است، در دادگاه تجدید نظر قطعی شده است.
اسماعیلی افزود: نیلوفر بیانی فرزند یوسف به جرم همکاری با دولت متخاصم آمریکا به ١٠ سال حبس و رد وجوه دریافتی از دولت آمریکا محکوم شده است.

«نیلوفر بیانی از متهمان پرونده موسوم به فعالین بازداشتی محیط زیستی است و اخیرا در نامه ای از نحوه برخورد در زمان بازداشتش شکایت کرده است.»

برچسب‌ها معصومه ابتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معصومه ابتکار معصومه ابتکار نیلوفر بیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌ای که گذشت نتیجه یک آزمایش پزشکی توسط وکلای خانواده لئوپولدو پوکه، جراح مغز و اعصاب و یکی از متهمان پرونده مرگ مارادونا، اعلام شد. این بررسی و آزمایش نشان داد که وجود الکل یا ماده سمی در خون مارادونا در هنگام مرگ را نمی‌توان رد کرد.

با این حال دالما مارادونا با پستی در اکس (توییتر سابق) به نتایج این آزمایش واکنش تندی داشت. او گفت: «نمی‌دانم با وجود این اخبار غلط چرا در این محیطی که نامش توییتر است مانده‌ام. فقط می‌خواهم به احمق‌ها بگویم که خبر مرگ پدرم به دلیل مصرف الکل یا هر ماده دیگری صحیح نیست.»

البته در سمت دیگر، این نتایج یک دستاورد بزرگ است. وکیل یکی از متهمان پرونده در رابطه با نتیجه آزمایش اخیر می‌گوید: «این به ما نشان می‌دهد که موکل من در این پرونده تقصیری ندارد. دو علت برای مرگ وجود دارد، یا دلیل طبیعی و یا دیگری که ناشی از مصرف یک ماده خارج از داروهایی که موکل من تجویز کرده است.»

با اینکه دالما مارادونا در شبکه‌های اجتماعی به این ادعا پاسخ داد، اما به‌نظر می‌رسد او یک واقعیت را فراموش کرده‌. این آزمایش نتیجه یک بررسی تخصصی است که در اختیار دادگاه قرار گرفته، نه یک ادعای مبتنی بر حدس و گمان که روزنامه‌ها منتشر کرده باشند.

با این وجود دادگاه برگزار خواهد شد. با اینکه وکیل یکی دیگر از متهمان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که «درک نمی‌کند چرا با وجود این مدرک دادگاه باید برگزار شود» اما بزودی قرار است دادگاهی برای رسیدگی به ادعاهای دو طرف تشکیل شود.

دیگر خبرها

  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • گزارش یوناما درباره وضعیت افغانستان اشتباه و نادرست است
  • اژه‌ای: حکومت وظایف و مسئولیت‌هایی را در قبال کارگران بر عهده دارد
  • حاکمیت باید کارگران را با حقوق خود آشنا کند
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد