Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@17:11:41 GMT

حضور محصص در تمرین پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۵۲۹۷

صراط:

مرتضی محصص رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال کشورمان به عنوان میهمان در تمرین پرسپولیس شرکت کرد. محصص بعد از دیدار با مربیان پرسپولیس، روی سکو نشست و نظاره‌گر تمرین امروز پرسپولیس شد. محصص برای تماشای عملکرد حمید مطهری مربی پرسپولیس به ورزشگاه شهید کاظمی آمده بود.

*در بخشی از تمرین دروازه‌بانان که زیر نظر داوود فنایی برگزار شد توپ محکمی با علیرضا بیرانوند برخورد کرد که این موضوع باعث شد تا دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس لحظاتی روی زمین بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند اما بعد از چند دقیقه و با رفع مصدومیت، بدون مشکل به تمرین خود ادامه داد تا خیال مربیان را راحت کند.

*شاگردان گل‌محمدی ابتدا به انجام تمرینات سبک و تنیس_فوتبال پرداختند و سپس در سه گروه قرمز، زرد و خاکستری و انجام فوتبال تحت فشار در قسمت کوچکی از زمین پرداختند.

*بخش دیگر تمرین امروز پرسپولیس، سانتر از جناحین و ضربه به چارچوب بود که در این بخش مربیان پرسپولیس نظارتی ویژه روی عملکرد شاگردان خود داشتند. 

*همچنین انجام بازی فوتبال بدون دروازه بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیس بود که یحیی گل‌محمدی بارها نکات فنی مدنظر خود را به شاگردانش اعلام می‌کرد. در این بخش بازیکنان به دو تیم زرد و قرمز تقسیم شده و فوتبال هدفمند بازی کردند. 

*در ادامه این تمرین، رادوشوویچ و بیرانوند درون دروازه قرار گرفتند و بازی فوتبال هدفمند و تاکتیکی سرخپوشان با نظارت ویژه یحیی گل‌محمدی ادامه پیدا کرد.

*سرمربی پرسپولیس دقایقی با ۴ مدافع تیم به صورت اختصاصی کار کرد و نکاتی را به بازیکنانش گوشزد نمود. 

*پایان بخش تمرین امروز، نرم دوی بازیکنان بود تا بدن‌های خود را سرد کنند.

 

سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تمرین امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمرین امروز تیم ملی والیبال کشورمان امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. این تمرین امروز یک میهمان ویژه داشت. سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور در تمرین امروز حضور پیدا کرد و نظاره گر تمرین ملی پوشان بود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو