Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@15:04:34 GMT

کشف بیش از 200 کیلو تریاک در یاسوج

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۶۳۹۱

رکنا: فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف 246 کیلو تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور شیراز- یاسوج خبر داد.

سردار "مهدی انصاری اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر در محور شیراز به یاسوج پس از هماهنگی با مرجع قضائی تیمی از مأموران مبازره با مواد مخدر استان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و به آنان دستور توقف دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: رانندگان با بی توجهی به دستور مأموران به مسیر خود ادامه داده که پس از طی مسافتی و در نهایت با شلیک چند تیرهوایی خودروها نیز متوقف شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بررسی مأموران مشخص شد که یکی از خودروها اسکورت کننده مواد مخدر و در بازرسی از خودروی دیگر 246 کیلو تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای در آن جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

سردار انصاری با اشاره به این که راننده خودروی حامل مواد مخدر با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد،خاطرنشان کرد: راننده خودروی اسکورت کننده مواد دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان با توجه به شدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا مواد مخدر پلیس قاچاق اخبار حوادث فرمانده انتظامی تریاک یاسوج محور شیراز پژو پارس فیلم کرونا تلگرام ویروس عکس ویروس کرونا تهران اخبار تهران حوادث تهران ایرانی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

به گزارش صدای ایران از ایسنا،اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان