Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:22:12 GMT

مدیریت رسانه‌ها و عدم توجه به شنیده‌ها

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۶۸۹۹

مدیریت رسانه‌ها و عدم توجه به شنیده‌ها

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، قربانی جم مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی و رئیس کمیته اطلاع رسانی کارگروه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا گفت: ما شرایط بحرانی زیادی را در دوران گذشته داشتیم انچه که مهم است در این شرایط هر زمانی که در کنار هم بودیم موفق بودیم.

قربانی جم با تاکید بر اینکه امروز در عصر ارتباطات مهندسی فرهنگی و اطلاع رسانی بسیار مهم است، افزود: شایعات و بار روانی منفی مربوط به کرونا ویروس نباید توسط رسانه‌های داخلی به مردم القا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: باید اطلاع رسانی درستی از رعایت بهداشت فردی به مردم داشته باشیم چرا که هیچ چیزی خطرناک‌تر از احساس ناامنی نیست.

قربانی جم گفت: رسانه‌های بیگانه به دنبال ارائه خبر‌های ناامیدکننده از کرونا ویروس در ایران هستند بنابراین باید اخبار را از منابع موثق داخلی دنبال کنیم و در افکار تلخ امروز دنبال اخبار امیدوارکننده ارائه دهیم.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی افزود: در وضعیت بحرانی تیتر منفی زدن هنر نیست بلکه باید جامعه را آرام کنیم و نقاط ضعف را برجسته نکنیم.

قربانی جم با تاکید بر تبادل اطلاعات بین اهالی رسانه استان،عنوان کرد: باید از طریق منابع موثق اطلاعات را بروز کنیم در اختیار مردم قرار دهیم و موارد امید بخش را در اختیار صدا و سیما قرار دهید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی کارگروه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا گفت: تک تک ما باید بازوی پر توان برای جامعه بهداشت و درمان باشیم.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا صدا و سیمای خراسان شمالی اطلاع رسانی قربانی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، بیان کرد: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک نمد.

کد خبر 6089141

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست