Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اتاق اصناف ایران، سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران در نامه‌ای به روسای اتاق‌های اصناف مراکز استان‌های کشور اعلام کرد کلیه نمایشگاه‌های فصلی و بهاره لغو شده است.

بیشتر بخوانید: ویروس کرونا مراجعه به رستوران‌ها را کاهش داد

او در این نامه نوشته است: با عنایت به شرایط ویژه کشور در مقابله با بیماری کرونا و توصیه‌های مسئولان بهداشتی کشور مبنی بر عدم تجمع انسانی به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش کرونا ویروس، کلیه نمایشگاه‌های فصلی و بهاره تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدامیر برهانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران، گفت: صندوق ضمانت صادرات ایران پوشش‌های بیمه‌ای و ضمانت نامه‌ای خود را برای بازار کشور‌های همسایه همچون عراق و افغانستان با شرایط ویژه ارائه می‌دهد. همچنین برای حضور فعال در بازار کشور‌های آفریقایی سقف اعتباری ۴/۵ میلیارد دلار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این صندوق آمادگی دارد در صورت پذیرش کارفرما و یا بانک‌های خارجی، ضمانت نامه‌های مبتنی بر قرارداد (ضمانت نامه شرکت در مناقصه، ضمانت نامه پیش پرداخت و ضمانت نامه حسن انجام تعهدات) برای صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ارائه نماید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چین بهاره برگ سبز چای در باغ‌های شمال
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه