Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال تیم گیتی‌پسند اصفهان مقابل سن‌ایچ ساوه به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و سن‌ایچ ساوه از ساعت 16 و به میزبانی سن‌ایچ به مصاف یکدیگر رفتند.

گیتی‌پسند در مرحله قبلی به راحتی موفق به شکست دادن سوهان محمدسیما قم در 2 بازی رفت و برگشت شد، سن‌ایچ ساوه اما به سختی از سد فرش آرا مشهد گذشت و به مرحله نیمه‌نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در نیمه نخست بسیار نزدیک دنبال شد و هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند اما از آن‌ها به خوبی استفاده نکردند و سن‌ایچ میزبان موفق شد یک گل به ثمر برساند و بازی در نیمه اول با برتری سن‌ایچ به پایان رسید.

در ابتدای نیمه‌ دوم نیز این سن‌ایچ بود که بار دیگر دروازه گیتی‌پسند را باز کرد، در ادامه با اخراج پیمان حفیظی از گیتی‌پسند کار را برای نماینده اصفهان سخت‌تر کرد و سن‌ایچ بار در به گل رسید و اختلاف به ۳ گل رسید.

در ادامه نیمه دوم اما بازیکنان گیتی‌پسند به خود آمدند و موفق شدند ۵ بار پیاپی به گل برسند و از حریف پیش بیفتند، سن‌ایچ هم که نمی‌خواست بازنده بازی باشد یکی از گل‌ها را جبران کرد؛ شاگردان حمید‌بی‌غم در گیتی‌پسند اما ۲ بار دیگر موفق به گلزنی شدند‌.

به این ترتیب این دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال در ساوه با نتیجه ۷ بر ۴ به سود گیتی‌پسند به پایان رسید؛ محمد رضا سنگ‌سفیدی(۲)، سعید احمد‌عباسی(۳)، مرتضی عزتی و حمید احمدی در این دیدار گلزنی کردند.

گیتی‌پسند با این پیروزی یک گام به فینال لیگ برتر فوتسال نزدیک شد و در صورت پیروزی در بازی برگشت که شنبه ۱۰ اسفند ماه در اصفهان برگزار می‌شود به فینال راه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان لیگ برتر فوتسال گیتی پسند اصفهان سن ایچ ساوه مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال نیمه نهایی لیگ گیتی پسند سن ایچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

نگاهی به سرمربیانی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان انداخته‌ایم.

طرفداری | کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا با 10 حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رکورددار بیشترین حضور در این دور از مسابقات چمپیونزلیگ هستند.

سایت ترانسفرمارکت به بهانه شروع دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اقدام به معرفی 10 سرمربی با بیشترین حضور در این دور از مسابقات کرده است. کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا با 10 حضور در نیمه‌نهایی در صدر مربیانی قرار می‌گیرند که این مرحله را تجربه کرده‌اند. ژوزه مورینیو هم با 8 حضور در مرحله نیمه‌نهایی در جایگاه سوم از این حیث قرار می‌گیرد.

سرالکس فرگوسن، لوئیس فن خال، دل بوسکه، هاینکس، هیتسفلد، کلوپ و زیدان هم دیگر سرمربیان دنیای فوتبال با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان هستند. حضور سه سرمربی آلمانی و دو سرمربی اسپانیایی از نکات جالب‌توجه این لیست 10 نفره است.

سرمربیانی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن - آاس رم؛ ترکیب احتمالی
  • ژابی آلونسو: باید هوشیار باشیم چون یک گل از سوی رم، همه چیز را عوض می‌کند
  • قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری مقابل منچستریونایتد (8 می، 2002) / فیلم
  • امیدواری انریکه: کاش این تیم قهرمان اروپا شود!
  • بازنده‌های پاریسی؛ پاری سن ژرمن و ۶ باخت از ۷ بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • شوک و ناراحتی حذف: ستاره PSG با گریه رفت
  • دوباره همه را ناامید کرد: این سیلی درد داشت!
  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید