Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@01:19:21 GMT

۲۷۰۰ بسته غذایی بین زلزله‌زدگان قطور خوی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۰۸۸

۲۷۰۰ بسته غذایی بین زلزله‌زدگان قطور خوی توزیع شد

آیدین رحمانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این اقلام شامل آب، بسته‌های نان، گوشت، روغن و سایر اقلام مورد نیاز است، اظهار داشت: خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله ادامه دارد و سه‌هزار و ۵۰۰ تخته چادر، یک‌هزار و ۲۰۰ تخته پتو و چهار هزار دستگاه والور برای زلزله‌زدگان ارسال شده‌است.

وی بیان کرد: مقرر شده بود با استقرار ماشین آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ۲۷ روستای قطور و خود این شهر عملیات آواربرداری در این منطقه از روز دوشنبه آغاز شود اما به علت اینکه خانوارهای آسیب دیده در حال جمع‌آوری وسایل خود بودند، این موضوع به فردا (سه‌شنبه) موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بین سه‌هزار و ۵۰۰ تا چهار هزار منزل مسکونی در این شهر از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شده‌ ولی تلفات جانی به علت هوشیاری و آگاهی مردم در این زمینه وجود نداشت.

وی با بیان اینکه تمام واحدهای روستایی این منطقه بیمه بوده و اقدامات لازم در زمینه پرداخت خسارت و غرامت‌ها در حال انجام است، گفت: ۲۷ روستا با پنج‌هزار خانوار درگیر این موضوع هستند که به علت پس‌لرزه‌های زیاد تصمیم به اسکان این افراد گرفته شده‌است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: کارکنان و ارزیاب‌های بنیاد مسکن استان نیز در این شهرستان حضور دارند و در حال ارزیابی خسارت‌های وارد شده به خانه‌های روستایی هستند.

به گزارش ایرنا علاوه بر ده‌ها زمین‌لرزه با شدت کم و متوسط، مناطق مرزی خوی طی روز گذشته دو بار با زمین‌لرزه نسبتا شدید لرزید که این امر موجب مصدومیت ۹۰ نفر و بستری شدن ۱۰ نفر از آنان، تلف شدن صدها راس دام روستاییان و تخریب ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی منازل در حداقل هشت روستای این منطقه شد.

مسوولان و مردم زلزله‌زده خوی در روز گذشته دردی مشترک داشتند و دو زلزله ساعت ۹:۲۲ و ۱۹:۳۰ به جلوه‌های زیبایی از همدردی مسوولان با مردم مناطق قطور و زرآباد این شهرستان تبدیل شد تا دشواری‌های زلزله و سرمای هوا راحت‌تر تحمل شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی خدمات رسانی زلزله زمین گوشت انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آبفا استان بوشهر در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی همواره در امداد رسانی به مناطق آسیب دیده از حوادثی مانند سیل و زلزله پیشگام بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه در جریان سیل اخیر در سیستان و بلوچستان نیز آسیب‌هایی به زیرساخت‌های این منطقه و شبکه آبرسانی تحمیل شد، افزود: در همین راستا تیم آبرسانی سیار شرکت آبفا استان بوشهر به منطقه اعزام شده است.

عالی ادامه داد: تیم اعزامی تا زمان موردنیاز در منطقه حضور خواهد داشت و بر اساس درخواست‌های مدیریت بحران نسبت به خدمت رسانی به هم وطنان اقدام خواهد کرد.

وی افزود: چنین اقداماتی تبلوری از اتحاد و همدلی در ایران اسلامی است تا استان‌ها همگام با یکدیگر در مواقع بحرانی به کمک یکدیگر بشتابند.

کد خبر 6087696

دیگر خبرها

  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان