Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@23:32:13 GMT

ربیعی مسئول سیاست‌گذاری اطلاع‌رسانی کرونا شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۱۰۹

طبق مصوبه هیئت وزیران علی ربیعی سخنگوی دولت، مسئول سیاست‌گذاری اطلاع‌رسانی درباره ویروس "کرونا" شد.

جلسه هیئت وزیران عصر یکشنبه برگزار شد و در آن مواردی به منظور مقابله با ویروس کرونا به تصویب رسید.

براساس این گزارش، در این جلسه مقرر شد که به منظور بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا کارگروهی با مسئولیت معاونت اقتصادی رئیس‌جمهور و با عضویت وزارت امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و سخنگوی دولت و سایر رؤسای دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه همچنین تصمیم بر این شد که وزارت صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر لازم را به منظور تولید و تأمین لوازم بهداشتی مربوط به انتشار ویروس کرونا و مقابله با آن را اتخاذ کنند. همچنین مقرر شد وزارت دادگستری از طریق تعزیرات حکومتی با گرانفروشی و احتکار لوازم مربوط به پیشگیری از انتشار ویروس مذکور به طور جدی مقابله کند.

همچنین، تصمیم دیگر این بود که مسئول سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای اطلاع‌رسانی عمومی در خصوص مسائل مربوط به ویروس کرونا با سخنگوی دولت و اطلاع‌رسانی تخصصی بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: هیئت وزیران احمدی نژاد اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد

                                                                            به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دکتر سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.   رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمد‌شفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.   حضور در نشست شورای اداری استان با موضوع "تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت" و نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی از برنامه‌های سفر دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام است.

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • بورل: آواره شدن بیش از یک میلیون نفر در رفح ویرانگر خواهد بود
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟