Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-26@04:09:10 GMT

چگونه تناژ قرمزی و زردی مو را از بین ببریم؟

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۱۴۶

چگونه تناژ قرمزی و زردی مو را از بین ببریم؟

  

رنگ کردن مو یکی از دلایلی است که اکثر خانم ها برای انجام آن روانه سالن های زیبایی می شوند. البته برخی خانم ها نیز ترجیح می دهند این کار را در منزل انجام دهند. با انجام رنگ و مش در آرایشگاه، احتمال اینکه مو پس از مدتی به تناژ قرمز و زرد تبدیل شود، کاهش می یابد. اما باز هم احتمال بروز آن وجود دارد. خانم هایی هم که در منزل اقدام به رنگ کردن موهای خود می کنند، بیشتر با پدیده قرمزی و زردی موهایشان مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل این امر، عدم شناخت صحیح رنگ زمینه و ترکیبات اصلی رنگ مو است. اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید، پیشنهاد می کنیم مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

علل پیدایش تناژ قرمزی و زردی موها پس از رنگ و مش چیست؟

قبل از هر چیز، ابتدا باید با دلایل قرمزی و زردی موها آشنا شویم. یکی از مهم ترین دلایل قرمز شدن موها این است که موی اکثر خانم های ایرانی به رنگ خرمایی بوده و دارای تناژ قرمزی می باشد. از این رو اگر شناخت صحیحی از ترکیب رنگ موی متناسب نداشته باشیم، با موهایی قرمز مواجه خواهیم شد.

ساده ترین راهکار برطرف کردن تناژ نارنجی و قرمزی مو این است که میزان کمی از واریاسیون بنفش یا نقره ای را با اکسیدان 12 درصد ترکیب کرده و به صورت رنگساژ روی موها قرار دهید. برای برطرف کردن تناژ زرد نیز می توان همین کار را با واریاسیون آبی انجام داد. اگر تمایلی به استفاده از واریاسیون نداشتید، می توانید مقداری رنگ دودی روشن یا زیتونی به ترکیب رنگ موی خود اضافه کنید.

عامل دیگری که در پیدایش تناژ قرمزی و زردی موها موثر است، به پایه نرسیدن مو می باشد. این موضوعی است که در انجام رنگ و مش در منزل چندان مورد توجه قرار نمی گیرد. شما باید رنگ موی خود را به پایه 6 به بالا برسانید تا خبری از تناژ زردی و قرمزی در آن نباشد. برای این که زردی موها را از ابتدا از بین ببرید، بهتر است اندازه یک بند انگشت واریاسیون بنفش اضافه نمایید. در صورتی که پس از انجام این کار باز هم شاهد تناژ زردی بودید، رنگ بیسکوییتی شماره 8 را به همراه مقدار کمی واریاسیون بنفش ترکیب کرده و روی موها قرار دهید تا رنگ موی جذاب کاراملی و عروسکی نمایان شود.

 

یکی از راهکارهایی که جدیدا برای از بین بردن تناژ زردی و قرمزی مو در سالن های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد، به کار بردن فوم رنگساژ است. فوم رنگساژ مو در قالب کف های رنگ دهنده هستند که پس از دکلره کردن استفاده می شوند. برای به حداکثر رساندن کارایی فوم رنگساژ مو، باید آن را با شامپوهای سیلور شاین ترکیب کرد تا موهایی براق و عاری از تناژ زرد و قرمز به دست بیاید. این فوم ها نه تنها زردی و قرمزی مو را از بین می برند، بلکه موجب تقویت آن نیز شده و نگرانی از بابت خشکی ساقه موها را برطرف می کند.

به طور کلی، توصیه می کنیم در انتخاب رنگ موی مناسب خود دقت بیشتری به عمل آورید. رنگ موهایی که روی کاتالوگ مشاهده می کنید، احتمالا با نتیجه کار متفاوت خواهد بود. برای این که دقیقا همان نتیجه را روی موهای خود ببینید، باید ابتدا موها را به پایه مورد نظر برسانید. اگر نمی خواهید موهایتان را دکلره کنید، روش تکرار رنگ مو نیز جواب می دهد. اما به پایه رساندن موها با دکلره، بهترین نتیجه را به دنبال خواهد داشت.

اگر پس از رنگ کردن موها، متوجه رفله زردی و قرمزی شدید، اصلا نگران نشوید. شما می توانید با رنگساژ کردن دوباره موهایتان این رفله ها را از بین ببرید. اگر پس از رنگ کردن موها متوجه تناژ نارنجی شدید، به رنگ موهای دارای پایه آبی نیاز خواهید داشت. معمولا رنگ موهای دودی و خاکستری دارای پایه آبی هستند که می توانید برای از بین بردن رفله نارنجی به کار ببرید.

اگر پس از رنگ کردن موهایتان متوجه رفله زردی شدید، بهترین راهکار استفاده از رنگ موهای پایه بنفش، یاسی و ارغوانی است. البته استفاده از واریاسیون بنفش هنگام به پایه رساندن موها می تواند کمک بسیاری به عدم زرد شدن موها کند.

اگر در موهایتان با رفله قرمز مواجه شدید، از رنگ موهای دارای پایه سبز استفاده نمایید. رنگ سبز متضاد رنگ قرمز بوده و به خوبی از پس برطرف کردن رفله برمی آید.

مطالب و فیلم های آموزشی بسیاری در مورد رنگ کردن موها و از بین بردن رفله زردی و قرمزی در سایت رژلب قرار دارد که می توانید از آن ها کمک بگیرید. ما در مرجع کامل و جامع رژلب تمام سعی خود را کرده ایم تا همه خدمات آرایش و زیبایی را به بهترین نحو ارائه دهیم.

 

آدرس وب سایت رژلب: https://rojelab.com/

آدرس اینستاگرام رژلب: https://www.instagram.com/rojelabcom/

 

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ بابک کاوه ئیان افزود: براساس سامانه‌های هوشمند جاده‌ای، ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان در سال گذشته دارای اضافه بار بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه افزایش تناژ به شدت زیر ساخت راه و ایمنی جان مردم را در استان به مخاطره می‎اندازد، اظهار داشت: در این راستا شناسایی و برخورد با متخلفین اضافه تناژ در سال گذشته با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت و این روند امسال نیز ادامه دارد.

کاوه ئیان گفت: اضافه تناژ ناوگان، علاوه بر این که سیستم ترمز خودرو را به مخاطره می‎اندازد و درصورت برخورد با خودرو‌های سواری حادثه آفرین است، زیرساخت جاده‌ای را نیز به شدت تخریب می‌کند.

وی یادآور شد: بیشترین اضافه تناژ مربوط به ناوگان حمل مصالح ساختمانی است که در محور‌های مواصلاتی "بوشهر-برازجان"، "برازجان- دالکی" و جاده‌های پیرامونی شهر‌های "کنگان"، "دیر" و "خورموج" رخ می‌دهد.

کاوه ئیان بیان کرد: نظارت بر اضافه تناژ ناوگان در قالب گشت‌های مشترک با پلیس راه و انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالا در کلیه محور‌ها به خصوص مبادی بارگیری معادن و پاسگاه‌های پلیس راه انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین از طریق نظارت و کنترل ناوگان باری توسط باسکول‌های ثابت و سیار در مبادی بارگیری (معادن)، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از اضافه تناژ صورت می‌گیرد.

کاوه ئیان یادآور شد: ناوگان باری که فاقد بارنامه یا دارای اضافه تناژ باشند، با همکاری پلیس راه مشمول توقیف وسیله نقلیه، لغو کارت هوشمند راننده و ناوگان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • چسب مو چیست و چه کاربردهایی در حالت دهندگی مو دارد ؟
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • رشد ۱۰۷ درصدی تناژ بارگیری محمولات در راه آهن فارس
  • رشد انفجاری موها با مصرف این ماده غذایی
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • رشد ۲ برابری تناژ بارگیری محمولات در راه‌آهن فارس
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند