Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد نواختی‌مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از این تعداد پنج هزار و ۲۰۸ نفر در برف و کولاک، ۱۹۲ نفر در خدمات مناسبتی، ۳۶ نفر در حوادث جاده‌ای، هشت نفر در حوادث شهری، هفت نفر در آتش‌سوزی جنگل و مرتع و چهار نفر هم در حوادث کوهستان دچار حادثه شده بودند.

وی با اشاره به امدادرسانی عوامل جمعیت هلال احمر استان به ۶۷ فقره حادثه در بهمن ماه افزود: در این حوادث ۴۶ نفر مصدوم شدند که ۲۲ نفر در حوادث جاده‌ای، ۱۹ نفر در برف و کولاک و پنج نفر در حوادث شهری دچار مصدومیت شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین گفت: ۳۰ نفر از حادثه‌دیدگان توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی انتقال یافتند که ۱۷ نفر آنها در برف و کولاک، ۹ نفر در حوادث جاده‌ای و چهار نفر در حوادث شهری دچار حادثه شدند.

نواختی‌مقدم با اشاره به اسکان اضطراری افراد گرفتار شده در برف و کولاک افزود: ۹۵۵ نفر در برف و کولاک توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اسکان اضطراری یافتند.

وی با اشاره به امدادرسانی یک‌هزار و ۳۹۰ نفر در برف و کولاک خلخال تصریح کرد: در این شهرستان ۵۸ دستگاه خودرو رهاسازی شده و ۹ نفر هم اسکان یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: ۱۶۵ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۱۰ هزار قرص نان و ۱۴۴ قوطی کنسرو بین روستاهای گیر افتاده در برف و کولاک خلخال توزیع و در مجموع ۵۸۴ تخته پتو، ۱۸۵ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۱۰۵ بسته آب معدنی، ۱۱ هزار و ۳۰ قرص نان، ۲۳۸ بسته بیسکویت، ۴۱ کیلو خرما و ۴۰۵ کنسرو لوبیا توزیع شد.

وی افزود: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بکارگیری یک هزار و ۱۴ نفر روز نیروی عملیاتی و ۱۲۸ دستگاه ناوگان شامل ۹۶ دستگاه آمبولانس، ۱۹ دستگاه خودرو ست‌نجات، ۱۰ دستگاه خودرو کمک‌دار پشتیبانی، ۲ دستگاه خودرو سنگین و یک بالگرد عملیات های امدادی را در بهمن ماه انجام دادند.

برچسب‌ها ریاست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بارش برف اردبیل سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش برف اردبیل سازمان امداد و نجات هلال احمر بارش برف اردبیل سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر استان اردبیل عوامل جمعیت هلال احمر استان نفر در برف و کولاک دستگاه خودرو امداد و نجات نفر در حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: امدادگران این جمعیت به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌های ناشی از سامانه قوی بارشی اخیر در استان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود بارش‌های خوبی که از اواسط هفته گذشته آغاز و تا روز گذشته تداوم داشت ولی مشکلات ناشی از این بارش‌ها در این استان در مقایسه با سایر استان‌ها کمتر بود.

وی افزود: در شش مورد آب گرفتگی که در مناطق شهری کرمانشاه، منطقه سر فیروزآباد، عشایر دالاهو، منطقه ازگله ثلاث باباجانی و روستای قلاجی اسلام‌آباد غرب روی داده بود این جمعیت به ۱۲۲ نفر متأثر از این آب گرفتگی‌ها در قالب ۲۶ خانوار کمک رسانی‌های لازم از جمله تخلیه آب از واحدهای مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه امدادگران این جمعیت از همان ساعات اولیه حضور پررنگی را در مناطق حادثه دیده داشتند، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودرو امدادی و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به خانوارهای حادثه دیده نیز خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی با بیان اینکه این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت، گفت: در همین مدت همچنین پنج حادثه کوهستان و جاده‌ای نیز در استان به وقوع پیوست که بلافاصله به افراد نیازمند کمک امدادرسانی شد.

کد خبر 750852

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • خصم با ظالم و دستگیری از مظلوم شاخص رفتاری علی(ع) بود/ خدمت رسانی به فرد حادثه دیده سیره ائمه است
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان | امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آبگرفتگی
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آب گرفتگی