Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@23:42:32 GMT

مدارس تهران سه‌شنبه تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۲۴۰

خرداد: سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: تمامی مدارس پایتخت برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا سه‌شنبه (ششم اسفندماه) تعطیل است.
به گزارش خرداد ،مسعود ثقفی عصر دوشنبه اظهارداشت: تمامی مدارس دولتی، غیردولتی، مراکز پیش‌دبستانی، مهدهای کودک زیرنظر آموزش و پرورش و بهزیستی و تمامی مراکز آموزشی فردا تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ثقفی گفت: مدارس غیردولتی اگر تحت هر شرایطی این تعطیلات را زیرپا بگذارند و دانش‌آموزان به اجبار در مدارس حضور پیدا کنند، با آنها برخورد می‌شود.
به گزارش ایرنا، مدارس استان و شهر تهران چهارم و پنجم اسفندماه به دلیل ضدعفونی کردن فضای آموزشی و آمادگی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، تعطیل بودند. بیش از ۲ میلیون دانش آموز در ۸ هزار و ۳۱۵ مدرسه در استان تهران تحصیل می‌کنند که از این تعداد، حدود ۴ هزار مدرسه در شهر تهران قرار دارد.
بیماری کرونا با نام «کووید-۱۹» از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت و بر اساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، تاکنون ۷۸ هزار و ۸۶۶ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و ۲ هزار ۵۹۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند. از مجموع مبتلایان به این ویروس تاکنون  ۲۵ هزار و ۱۲۸ هزار نفر بهبود یافته‌اند.
براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران به ۶۴ و تعداد افراد فوت شده به ۱۲ نفر رسیده است.
کرونا همان آنفلوآنزای معمولی است و حداقل ۵۰ سال است که این ویروس در دانشگاه های علوم پزشکی شناخته شده و چند سال قبل نیز با عنوان ویروس سارس گسترش یافت. برچسب ها: تهران ، آموزش و پرورش شهر تهران

منبع: خرداد

کلیدواژه: تهران آموزش و پرورش شهر تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟

 

به گزارش تابناک، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

چند روز پیش مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • دولت سیزدهم اماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد