Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضوی گفت: سخنرانی برای عموم مردم و اطلاع رسانی جهت پیشگیری ازابتلا به ویروس کرونا ازطریق فضاهای مجازی به همت کانون فرهنگی هنری شهید چمران اسلام آباد قائمشهر برگزار شد و این برنامه ها، تداوم دارد.

«سید پرویز رضوی»، امروز (دوشنبه 5 اسفند) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: سخنرانی برای عموم مردم از سوی رییس مرکز بهداشت شهرستان قائمشهر در کانون فرهنگی هنری شهید چمران اسلام آباد این شهرستان، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران مسجد موسی بن جعفر (علیه السلام) شهرستان قائمشهر افزود: همچنین به همت این کانون در فضای مجازی، اطلاع رسانی و رعایت نکات بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، صورت گرفت.

 

وی اظهار کرد: برنامه‌های آموزشی پیشگیرانه درباره ویروس کرونا همچنان در این کانون، تداوم دارد.

 

سردبیر فصلنامه «سلامت» بهداشت و درمان سپاه کربلای مازندران بیان کرد: اطلاع رسانی درست از سوی رسانه ها از مبانی درست و راهنمایی صحیح مردم از رسالت های اصحاب رسانه است.

 

رضوی با تاکید بر شست و شوی کامل دست ها، عدم دست دادن و روبوسی و ...،  ابراز کرد: بیش از ۹۵ درصد ویروس کرونا، قابل پیشگیری است.

 

وی گفت: علایم ویروس کرونا شبیه آنفولانزا است و بیماران خاص، آسم و ریوی در برابر این ویروس، آسیب پذیری بیشتری دارند.

 

رییس بازنشسته درمانگاه انصار سپاه کربلا ساری اظهار کرد: هراس ایجاد شده از ویروس کرونا باید با پیشگیری و اطلاع رسانی درست، رفع شود.

 

رضوی بیان کرد: برنامه ولادت حضرت امام محمدباقر (علیه السلام) و شهادت امام علی النقی (علیه السلام) در کانون فرهنگی هنری شهید چمران اسلام آباد شهرستان قائمشهر برگزار خواهد شد و در زمینه ویروس کرونا نیز اطلاع رسانی، انجام خواهد گرفت.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از ویروس کرونا سخنرانی اطلاع رسانی ویروس کرونا اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: اینکه اشغالگران اعلام کرده اند که مناطق شرقی رفح باید از سکنه خالی شود قصد آنها برای حمله به رفح را نشان می دهد.

در بیانیه این دفتر تاکید شده است: دشمن فریبکار از سویی دم از مذاکرات آتش بس می زند، اما از حمله گسترده به رفح دست برنداشته است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه با اشاره به اینکه ساکنان رفح به اطلاعیه های اشغالگران درباره تخلیه گوش نداده اند، بیان کرد: تعداد محدودی به هشدار اشغالگران توجه کرده و همچنان مراکز حیاتی در شرق رفح روند عادی خود را دارند.

در این بیانیه آمده است: همراهی محدود با اشغالگران نمایانگر اصرار ملت ما برای درهم شکستن طرحهای اشغالگران را نشان می دهد و حامل این پیام است که جنایاتش در رفح نیز راه به جایی نخواهد برد. این هشدارهای ارتش اشغالگر درست بودن موضع مذاکره کننده فلسطینی و اصرار آن بر تضمین توقف جنگ را نشان می دهد.

کد خبر 6098323

دیگر خبرها

  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!