Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر این که نباید اجازه دهیم عده‌ای سودجو با سوء استفاده از نگرانی مردم و ایجاد بازار سیاه و احتکار ملزومات مورد نیاز، مردم استان را با مشکل مواجه کنند افزود: دادستان‌های سراسر استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان رصد کنند و هر جا نیاز به ورود دستگاه قضایی بود بی درنگ وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمیان گفت: در بازرسی‌هایی که این روز‌ها با دقت بیشتر انجام می‌شود در حوزه قضایی کمالان یک داروخانه پس از یکبار تذکر، پلمب شد.


این مقام ارشد قضایی استان افزود: احتکار و گرانفروشی اقلامی مانند ماسک و ژل‌های ضدعفونی کننده از جمله مواردی بود که علیرغم یکبار تذکر، این داروخانه اقدام به ارتکاب آن، کرده بود.


در این داروخانه ماسک‌های ۶۰۰ تومانی با قیمت ۵ هزار تومان به مردم فروخته می‌شد.

 

انتهای پیام / فا 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا چیست ماسک فیلتر دار احتکار ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است