Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@01:25:38 GMT

جزئیات تصمیم‌ هیئت رئیسه مجلس در مورد بودجه ۹۹

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۵۱۴

جزئیات تصمیم‌ هیئت رئیسه مجلس در مورد بودجه ۹۹

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیات تصمیم جلسه هیئت رئیسه برای بودجه سال ۹۹ را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس، اظهار داشت: در جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس، موضوع رد کلیات لایحه بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طبق آئین‌نامه داخلی مجلس، دولت دو هفته فرصت دارد لایحه جدید بودجه را به مجلس ارائه دهد، افزود: عملاً رسیدگی به لایحه بودجه ۹۹ تا سال جدید به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: زمان جدید بررسی بودجه سال ۹۹ در مجلس مشخص شد

قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: با توجه به وضعیت فوق چون از ابتدای سال بودجه نداریم، طبیعتاً دولت باید به صورت فوریتی لایحه «دو دوازدهم» به مجلس ارائه دهد که برای دو ماه اول سال، کشور با مشکل بودجه مواجه نشود.

وی تصریح کرد: باید پس از ارائه لایحه بودجه جدید توسط دولت، کمیسیون تلفیق گزارش خود را ارائه دهد تا از ۱۵ فروردین مجلس وارد بررسی گزارش کمیسیون تلفیق شود و در نهایت تا نیمه اردیبهشت ماه گزارش نهایی لایحه بودجه به دولت ابلاغ شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز در جلسه هیئت رئیسه مجلس طی نامه‌ای مقرر شد که از دولت تقاضای لایحه «دو دوازدهم» بودجه و همچنین تقدیم لایحه بودجه جدید ظرف دو هفته به مجلس شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا ممکن است بررسی بودجه ۹۹ به مجلس یازدهم برسد؟ گفت: تمام تلاشمان این است که بررسی لایحه بودجه در همین مجلس تمام شود چون تا تشکیل مجلس بعدی و انتخاب شعب و کمیسیون‌ها، کشور عملاً ۶ ماه بودجه نخواهد داشت و با توجه به اینکه بودجه «شش‌دوازدهم» هم به معنی بودجه کامل است، تلاش خواهیم کرد که در همین مجلس لایحه بودجه نهایی شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مورد تعطیلی مجلس به خاطر ویروس کرونا اظهار داشت: بعید است مجلس تعطیل شود. با توجه به استانداردهای وزارت بهداشت، نمونه‌برداری انجام شد و در حال حاضر نماینده مشکوک به ویروس کرونا در صحن مجلس نداشتیم و اگر مورد مثبتی گزارش شود، بحث قرنطینه‌سازی پیش می‌آید.

قاضی‌زاده هاشمی در خصوص روند تشکیل جلسات مجلس گفت: در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه مجلس، صحن جلسه علنی خواهد داشت و بعدازظهرها تشکیل جلسه خواهد داد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا بودجه ۹۹ مجلس قاضی زاده هاشمی دولت وزارت بهداشت مشهد مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی قاضی زاده هاشمی مجلس شورای اسلامی هیئت رئیسه مجلس لایحه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران

نماینده تهران در مجلس نسبت به انتشار برخی اخبار مبنی بر جدایی شهرستان ری از تهران واکنش نشان داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، احمد نادری نماینده تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،  به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری تاکید کرد: بنده مخالف هرگونه جابجایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری هستم.

وی با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این جابجایی بدون شک موجب به وجود آمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین از ارسال نامه‌‌ای از سوی تعداد از نمایندگان تهران به وزارت کشور خبر داد و عنوان کرد: بنده به همراه تعدادی از نمایندگان تهران طی نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خواستار عدم تغییر وضعیت شهرستان ری در تقسیمات کشوری شدیم و تاکید کردیم که این شهرستان باید جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران