Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناظر داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس گفت: داوران را تا ۱۷:۲۰دقیقه نگه داشتم، این ادعا که داوران ساعت ۱۷ رفتند کذب است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت پرسپولیس، مسعود مرادی ناظر داوری بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: تا ساعت ۱۶:۱۵دقیقه زمان شروع بازی سپاهان نیامد. جلال مرادی ناظر بازی تصمیم گرفت بازی ۱۶:۴۵برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیم ساعت صبر کردیم و بعد وارد زمین شدیم. پرسپولبس هم به زمین آمد اما سپاهان نیامد‌.حتی دو بازیکن سپاهان هم نیامدند اما اثری از آنها ندیدیم.

وی افزود: نیم ساعت دوم که مطرح می‌کنند در اختیار داور است مربوط به داور است. مربوط به زمانی است که برای داور محرز شود، دو تیم آماده بازی هستند اما شرایط جوی یا عامل دیگری باید رفع شود اما ما با یک تیم طرف بودیم نه دو تیم. ما دیدیم تیم دیگری نیست و به رختکن رفتیم.

ناظر داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس عنوان کرد: با این وجود داواران را تا ۱۷:۲۰دقیقه نگه داشتم تا اگر تصمیمی گرفته شد بازی برگزار شود آماده باشیم. بنابراین اینکه می‌گویند داوران ساعت ۱۷ رفتند صحت ندارد.

وی ادامه داد: ما نشانه‌هایی از بازی در سپاهان ندیدیم‌. آنها به زمین نیامدند و وقتی ساعت۱۷:۲۰ ناظر بازی آقای جلال مرادی گفت بازی برگزار نمی‌شود ما رفتیم. سپاهان به گفته تابش ۱۶:۲۰ دقیقه وارد استادیوم شد اما آنها اصلاً به زمین نیامدند تا نشان دهند که بازی انجام می‌شود. با توجه به گزارش ناظر بازی تصمیم می‌گیرند.کمیته انضباطی همه مسائل را بررسی می‌کند‌‌ و بنده و ناظر بازی حقایق را گزارش کردیم.

مرادی خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویند سپاهان ساعت ۱۷ به زمین آمده‌اند و داوران نبودند قطعاً کذب است. اگر این انفاقات از سوی تیمی در خارج از کشور یا بازی بین المللی رخ دهد جرایم سنگین هم برای تیمی که به زمین نیاید درنظر می‌گیرند.

انتهای پیام/4127/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان لیگ برتر فوتبال جلال مرادی ناظر بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت قمری آنتارس چه زمانی رخ می‌دهد؟

ماه شنبه هشتم اردیبهشت از مقابل ستاره آنتارس عبور می‌کند و غیبت ماه ایجاد می‏‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ماه شنبه -هشتم اردیبهشت- از مقابل سیاره آنتارس (آلفا اسکورپی) عبور می‌کند و یک غیبت ماه ایجاد می‌کند که از آسیا و آفریقا قابل مشاهده است، این غیبت فقط در بخشی از جهان مشخص است، زیرا ماه آنقدر به زمین نزدیک است که موقعیت آن در آسمان تا دو درجه در سراسر جهان متفاوت است. متأسفانه این پدیده از اصفهان قابل رصد نیست.

اختفای ماه فقط از بخش کوچکی از سطح زمین قابل مشاهده است؛ از آنجایی که ماه بسیار نزدیک‌تر از دیگر اجرام آسمانی به زمین است، موقعیت دقیق آن در آسمان با توجه به موقعیت دقیق افراد در زمین، به دلیل اختلاف منظر بزرگ آن متفاوت است.

پدیده غیبت قمری آنتارس از اصفهان قابل مشاهده است، به طوری که غیبت ماه از ساعت ۲۲:۳۳ در جنوب شرقی آسمان در ارتفاع ۱۱.۳ درجه آغاز می‌‏شود و ظهور مجدد آن حدود ساعت ۲۳:۰۰ در ارتفاع ۱۵.۴ درجه است؛ در این زمان ماه شش روزه است و ۹۲ درصد روشنایی دارد.

کد خبر 748217

دیگر خبرها

  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • غیبت قمری آنتارس چه زمانی رخ می‌دهد؟
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان
  • تجارت ۵ میلیارد دلاری گمرکات کردستان در سال گذشته