Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@17:50:16 GMT

سقوط سنگین سهام ایتالیا به دنبال شیوع سریع کرونا

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۷۶۹

سهام ایتالیا در حالی با سقوط سنگین ۴ درصدی روبرو شد که سومین اقتصاد بزرگ اروپا در حال مقابله با بزرگترین اپیدمی ویروس کرونا در خارج از آسیا می‌باشد. 

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، سهام ایتالیا در حالی با سقوط سنگین ۴ درصدی روبرو شد که سومین اقتصاد بزرگ اروپا در حال مقابله با بزرگترین اپیدمی ویروس کرونا در خارج از آسیا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارس، موزه‌ها، سینماها و دانشگاه‌ها تعطیل شدند و سایر رویدادهای عمومی شامل مسابقات فوتبال سری‌ای ایتالیا کنسل شدند.

خانه اوپرای میلان، لا اسکالا، فعالیت‌های خود را تعطیل کرد، در حالی که فشن شوی جورجیو آرمانی بدون هیچ خریدار یا رسانه‌ای شوی خود را به عنوان بخشی از هفته مد میلان برگزار کرد.

با باز شدن بازارهای سهام اروپا در روز دوشنبه، وحشت از ویروس کرونا باعث شد تا شاخص فوتسی میلان ۹۹۰ واحد یا ۴ درصد سقوط کند و به ۲۳۸۰۸ واحد برسد. سهام بانک‌های ایتالیا به شدت سقوط کرد، در حالی که معاملات سهام باشگاه ورزشی یونتوس بعد از سقوط ۱۱ درصدی سهام آن متوقف شد.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا به ۱۵۲ نفر رسید و ۴ نفر هم جان خود را به این علت از دست دادند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب احمد امیرآبادی فراهانی سقوط سهام سهام ایتالیا ویروس کرونا کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب احمد امیرآبادی فراهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم

سال 2006 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2005/06،‌ دو تیم بارسلونا و میلان در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت تا شاگردان فرانک رایکارد با توجه به پیروزی 1-0 بازی رفت در خانه حریف، راهی فینال شوند.

دانلود (13.7MB)

دیگر خبرها

  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا