Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:24:47 GMT

در نشست ماه مارس اوپک شرکت خواهم کرد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۹۴۶

در نشست ماه مارس اوپک شرکت خواهم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، بیژن زنگنه عصر امروز پس از دیدار با رؤسای دانشگاه‌ها در جمع خبرنگاران گفت: مروز سکوی A فاز ۱۳ نصب شد که جزو آخرین سکوهای پارس جنوبی است و آخرین سکوی این فاز نیز تا آخر امسال نصب می‌شود.

وی افزود: با نصب آخرین سکوی فاز ۱۳ تا پایان امسال، عملاً نصب سکوی ۲۷ فاز پارس جنوبی به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت دلیل نوسانات قیمت نفت در بازار را ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: بازار نفت محور گفت‌وگوی تلفنی با وزیر انرژی روسیه بود؛ به اعتقاد او کاهش تولید بیشتر تا پیش از نشست ماه مارس ضروری نیست.

زنگنه ادامه داد: در نشست ماه مارس اوپک شرکت خواهم کرد و پروازم با «ایران ایر» خواهد بود.

وزیر نفت همچنین گفت: بخشنامه مبارزه با کرونا در صنعت نفت را ابلاغ کردم.

کد خبر 4862271

منبع: مهر

کلیدواژه: بیژن نامدار زنگنه وزارت نفت ایران ویروس کرونا بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی بورس تولید نفت قیمت نفت قیمت سکه بهار آزادی بورس تهران ایالات متحده آمریکا وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان بورس و اوراق بهادار عبدالناصر همتی قیمت یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان این سفر یک روزه ابتدا به همراه رئیس جمهور سریلانکا ابرپروژه چند منظوره ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به شکل رسمی افتتاح خواهند کرد و سپس مراسم استقبال رسمی از دکتر رئیسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد.

دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 6087200 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید