Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@23:14:20 GMT

ترامپ از تعهد فروش سلاح‌های آمریکایی به هند خبر داد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۸۱۳۱

ترامپ از تعهد فروش سلاح‌های آمریکایی به هند خبر داد

خبرگزاری مهر: به نقل از اسکای نیوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که صبح امروز وارد هند شده است، در شهر احمدآباد به ارائه سخنرانی پرداخت.

ترامپ در سخنان خود با تاکید بر تعهد واشنگتن در برابر هند برای گسترش همکاری‌های تجاری، همچنین بر مقابله با تروریسم تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین در سخنان خود به تعریف و تمجید نخست وزیر هند پرداخت و او را مذاکره کننده‌ای سرسخت عنوان کرد و همزمان وعده داد تا به مقابله با تروریسم در نزدیکی مرزهای پاکستان به هند کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ همچنین خود را عاشق هند عنوان کرد و مدعی دوست وفاداری در برابر مردم هند شد و در عین حال تاکید کرد که آمریکا آماده فروش تجهیزات نظامی به هند است.

در سفر رئیس جمهور آمریکا به هند، او همچنین خواستار دسترسی بیشتر شرکت‌های آمریکایی به بازار شیر و لبنیات هند و کاهش کنترل قیمت دارو توسط مقام‌های دهلی نو شد.

صبح امروز هواپیمای حامل دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا وارد فرودگاه «احمدآباد» هند شد.

در این سفر دختر و داماد ارشد ترامپ، او را همراهی می‌کند.

گفتنی است ترامپ به دنبال توافق تجاری مهم با هند است که با عبور از انگلیس و فرانسه به پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا تبدیل شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ رئیس جمهور آمریکا هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک توسط نفر پیاده ساخت ایالات متحده آمریکا است که توسط پیاده نظام قابل حمل و استفاده است. آمریکا برای انهدام زرهی روسیه، رقم بالایی از سامانه‌های پرتاب و موشک‌های جاولین را در اختیار اوکراین قرار داد که در صحنه نبرد موثر بودند. این موشک ابتدا مسافتی را به سمت بالا طی می‌کند و سپس به بخش بالای هدف شیرجه می‌رود. با توجه به اینکه معمولاً زره بالای تانک از بخش‌های دیگر آن ضعیفتر است، حمله از بالا احتمال بالاتری برای از بین بردن تانک دارد. این موشک قابلیت حمله مستقیم جهت انهدام سنگر یا ساختمان و همچنین موقعیت‌هایی که امکان حمله از بالا وجود ندارد نظیر شلیک از داخل یک ساختمان را نیز دارد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه شماری از تجهیزات غنیمتی حساس از جمله این موشک کلیدی را به ایران فرستاده و آنها به شدت نگران مهندسی معکوس این موشک از سوی ایرانی‌ها هستند. ادعاهای مقام پیشین دولت آمریکا در این زمینه را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو