Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخورد یک خودرو با شرکت کنندگان در جشنی در شهر فولکمارسن در غرب آلمان منجر به زخمی شدن ۱۰ نفر شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری رویترز از برلین، پلیس آلمان با اعلام این خبر تأکید کرد که راننده مهاجم بازداشت شده است.

پلیس آلمان از اشاره به تصادفی بودن این برخورد یا عمدی بودن آن خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که شاهدان عینی گفته اند که راننده ظاهراً به عمد کودکان شرکت کننده در این مراسم را هدف قرار داده و سپس به طرف جمعیت حمله کرده است.

این اتفاق در حالی روی داد که کمتر از یک هفته پیش، فردی در آلمان ۱۱ نفر از جمله خود را به گلوله بست، حمله ای که بدترین حمله نژادپرستانه در این کشور از زمان جنگ جهانی دوم تلقی شد.

 اقدامات خشونت‌آمیز افراط گرایان در آلمان در یک سال گذشته با افزایش ۳.۲ درصدی به یکهزار و ۸۸ مورد رسیده است و نگرانی هایی را برای مقام های آلمانی ایجاد کرده است.

در همین حال، مردم آلمان به اقدامات خشونت آمیز معترض هستند و با تجمع در خیابان‌های شهرهای مختلف، خواهان مقابله دولت این کشور با تفکرات افراط گرایانه شده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلمان برخورد خودرو 10 زخمی شرکت کنندگان جشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در مرحلۀ اول نوزدهمین آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم، با افزایش ۲۵ درصدیِ شرکت کنندگان، حضورِ دانش آموزان و بانوان، چشمگیر بود.

همچنین خُردسالترینِ شرکت کنندگان، سه کودکِ هفت ساله در خوزستان، خراسانِ جنوبی و یزد بودند و مُسن‌ترین شرکت کننده هم ۷۷ ساله از آذربایجانِ شرقی بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشدید خشونت‌ها علیه سیاستمداران، چالشی برای آلمان
  • جزئیات دور جدید فروش خودرو‌های وارداتی
  • فایننشال تایمز: اروپا نگران تشدید اقدامات «خرابکارانه و خشن» روسیه است
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند