Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آرش یلالی عصر امروز در جلسه شورای سلامت خرمشهر اظهار کرد: هیچ مورد از بیماری کرونا در مجموعه شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان (جنوب غرب خوزستان) شاهده نشده است و تمام موارد حاد تنفسی که به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند از لحاظ کرونا نمونه گرفته می‌شود و به طور سریع به آزمایشگاه فرستاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از تمام موارد حاد تنفسی برای اطمینان یافتن تست آنفولانزا و کرونا هم‌زمان گرفته می‌شود و بستری در بخش ایزوله به معنای ابتلاء به بیماری نیست.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان به اقدامات پیشگیرانه انجام شده برای مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: غربالگری استاندارد جهانی برای مداخل مرزی که بررسی علائم تب است، در حال انجام است.

وی افزود: در مجموعه درمانی اعم از بخش دولتی و خصوصی در این مدت، نسبت به آخرین اطلاعات و نحوه مدیریت مربوط به ویروس کرونا و نحوه اطلاعات حفاظت فردی به روز رسانی و در سه نوبت دستورالعمل دریافت شده است.

یلالی با بیان اینکه تمام نیروها و کادر درمانی بیمارستان‌ها، مراکز بهداشت و درمان و فوریت‌های پزشکی آمادگی لازم را پیدا کردند، تأکید کرد که آموزش مراقبت و محافظت فردی در رسانه‌ها با شدت بیشتر ادامه خواهد داشت.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استاندارد بهداشت و درمان بیمارستان دولتی و خصوصی فوریت های پزشکی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران

منصور مهدوی در بازدید از زندان مرکزی کامیاران اظهار کرد: با توجه به ارائه ۲۶۶ درخواست از سوی زندانیان اردوگاه به دبیرخانه شورای طبقه‌بندی، پس از برگزاری شورا و بررسی درخواست‌های زندانیان با تعداد ۵۴ درخواست که فاقد شرایط اولیه و تامین مناسب بودند مخالفت شد.

رئیس دادگستری کامیاران به تصمیمات اتخاذ شده در مورد مابقی درخواست‌های زندانیان در زندان مرکزی کامیاران، گفت: در مجموع با ۱۴۹ درخواست عفو موردی، درخواست ۳۲ نفر برای پابند الکترونیکی، ۸ مورد مرخصی قضایی، اشتغال به کار ۷ نفر، آزادی مشروط ۴ مورد، پایان حبس ۳ نفر، تعلیق مجازات یک زندانی و درخواست انتقال ۷ زندانی موافقت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • اعلام زمان برگزاری دومین حراج سکه در ۱۴۰۳ | جزئیات و نحوه واریز وجه
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • مذاهب اسلامی برای کسب فیض به محضر امام صادق(ع) شرفیاب می شدند/ امام صادق(ع) مورد تأیید تمام مذاهب اسلامی هستند
  • سامانه بارشی جدید در راه جنوب غرب خوزستان 
  • امروز؛ پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی/نحوه تولید سابقه تحصیلی دیپلمه‌ها
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • تداوم بارش‌ها در جنوب غرب خوزستان
  • صعود مناطق نفت خیز جنوب به لیگ برتر گلبال کشور