Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ آنیلی و یوونتوس برای دیدار مقابل اینتر تابع هر تصمیمی هستند که مقامات ایتالیا بگیرند. رئیس یوونتوس متاسف است که شرایط اینگونه شده اما سلامت عمومی در مقابله با ویروس کرونا را اولویت اصلی جامعه می داند. 

طرفداری - سری آ به دلیل شیوع ویروس کرونا در شمال ایتالیا علی الخصوص منطقه لمباردی، دچار حواشی زیادی بود و 4 بازی این هفته به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به لغو بازی اینتر-سمپدوریا، فاصله یوونتوس و اینتر در صدر جدول 6 امتیاز شد. اخیرا فدراسیون فوتبال ایتالیا در نامه ای به مقامات این کشور درخواست کرده تا بازی های سری آ بدون تماشاگر برگزار شود و رئیس یوونتوس با این ایده موافق است. حساس ترین بازی این فصل سری آ قرار است هفته آینده در تورین بین یوونتوس و اینتر، مدعیان این فصل برگزار شود و مشخص نیست این بازی کاملا لغو می شود و یا بدون تماشاگر خواهد بود. آندره آ آنیلی در گفتگو با Radio24 گفت:

من معتقدم اولویت کشور باید سلامت عمومی باشد. با توجه به این فرض مهم، با مقامات مکالمه های گوناگونی وجود داشته اما هر تصمیمی باید بر اساس سلامت جامعه و عموم اتخاذ شود. اختلال در سیستم مسابقات ورزشی دشوار است. تقویم بازی های بسیار شلوغ است و سخت است دوباره بتوان یک بازی را برگزار کرد. با این حال، اگر چنین تصمیمی گرفته شود، ما قبول می کنیم و با آن خودمان را وفق می دهیم. 

آنیلی متاسف است که یوونتوس نمی تواند در مقابل اینتر هوادارانش را داشته باشد اما درک می کند که الویت، سلامت جامعه است:

برگزاری و سازماندهی یک بازی مانند یوونتوس-اینتر در یک استادیوم دیگر به شدت پیچیده است. متاسفم این چنین اتفاقی افتاده زیرا لیگ قهرمانی ایتالیا تحت تاثیر قرار گرفته و این یک بازی تاریخی برای ایتالیا است اما اولویت سلامت جامعه است. با این حال، یادمان باشد که تصمیم برای اینکه هواداران در ورزشگاه باشند یا خیر، بر عهده مسئولان منطقه پیمونه است و تا شنبه تصمیم گیری خواهد شد. بنابراین در حال حاضر انتظار می رود هواداران در آلیانز استادیوم حضور داشته باشند. 

کاپیتان و مربی سابق یوونتوس که با این تیم سه اسکودتوی متوالی کسب کرد، حالا در اینتر است و رقابت خوبی در این فصل سری آ شکل گرفته است. آنیلی چنین اتفاقی را "شگفت انگیز" خواند:

ما مائوریتزیو ساری را می خواستیم و ساری را به یوونتوس آوردیم. آنتونیو کونته سمبل یوونتوس است. او به عنوان بازیکن و مربی چندین اسکودتو و لیگ قهرمانان را با ما کسب کرده است. از این نقطه نظر، کونته، یوونتوس است. من رابطه دوستانه ای با او دارم اما ما همه حرفه ای هستیم. اینکه کونته این چالش را پذیرفت تا اینتر را به جاه طلبی و پیروزی بازگرداند و در کنار رئیس اینتر، استیون ژانگ که من او را می شناسم و به او احترام می گذارم، توجه ها را به خود معطوف کرد، از نظر من کاری شگفت انگیز است. 

لاتزیو باز هم در این هفته پیروز شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به یووه در رده دوم است. اینتر 5 امتیاز کمتر از لاتزیو دارد اما یک بازی مقابل سمپدوریا نیز باید انجام دهد. آنیلی اعتراف کرد که بیانکوچلستی یک تهدید برای بیانکونری است:

شما باید از یک تیم بی دغدغه و سبکبال بترسید. آنها هیچ اجباری برای پیروزی ندارند. این یک مزیت برای لاتزیو است اما این همچنین می تواند دشمن تیم باشد زیرا اگر 2-3 شکست از راه برسند، شما راضی باقی می مانید و به سهمیه لیگ قهرمانان قانع هستید. در مقایسه با اینتر، لاتزیو فلسفه متفاوتی دارد و ترکیب این دو تیم به سختی قابل قیاس است. اینتر بی دغدغه نیست زیرا کونته تفکر اجبار به پیروزی را به آنجا برده است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب دیدار‌های دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه، اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت، اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال