Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@23:25:21 GMT

انجام فرآیند ثبت‌نام حج تمتع به‌صورت غیر‌حضوری

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۹۰۸۰

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، اکبر رضایی با بیان این مطلب افزود: فرآیند ثبت نام حج تمتع ۹۹ شامل؛ انتخاب کاروان‌ها، ثبت نام و پرداخت قسط اول تشرف به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می گیرد.

وی افزود: برای نام نویسی و انتخاب کاروان نیازی به مراجعه دفاتر زیارتی نیست و محدودیت زمانی ارائه مدارک به مدیران جهت قطعی نمودن ثبت نام برداشته شده است و زائران می توانند بدون تجمع در دفاتر و به مرور زمان در روزهای بعد از ثبت نام به دفتر مدیر کاروان مراجعه کرده و مدارک قید شده در اطلاعیه را ارائه نمایند تا ثبت نام خود را قطعی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**اطلاعیه ثبت‌نام زائران در  کاروان‌های حج تمتع 99 روز سه شنبه منتشر می‌شود

وی تصریح کرد:  اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت نام زائران در کاروان های حج تمتع 99  سه شنبه ششم اسفند ماه منتشر می شود. در این در اطلاعیه اولویت های تشرف و اولویت های ذخیره، نحوه مراجعه و ثبت نام در کاروانها، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام، نحوه پرداخت هزینه تشرف، نحوه دریافت وجه قربانی و واگذاری قبوض درج شده است.

رضایی با بیان اینکه متقاضیان حج تمتع 99 می توانند با مطالعه کامل اطلاعیه ، از روز نهم اسفند ماه مبادرت به نام نویسی در کاروانها کنند، گفت: اطلاعات مرتبط با کاروان ها پیش از آغاز فرآیند نام نویسی قابل رویت و در دسترس زائرین خواهد بود.

وی تاکید کرد:پیش نیاز نام نویسی در کاروانهای حج تمتع سال آِینده، بروز رسانی و تکمیل اطلاعات در سامانه https://reserve.haj.ir است، بنابراین دارندگان قبوض ودیعه گذاری که تاکنون به تکمیل اطلاعات مبادرت نکرده اند، در زمان باقی مانده این مهم را انجام دهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حج تمتع حج عمره سازمان حج و زیارت ثبت نام حج تمتع حج تمتع ۹۹ نام نویسی حج تمتع ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛حسین نژاد صبح امروز در همایش متمرکز آموزش زائران حج تمتع گفت: آموزش‌های زائران قبل از انجام حج تمتع موجبات آرامش آنها در اجرای اعمال حج خواهد شد.

وی از حج به عنوان کنگره عظیم جهانی یاد کرد و افزود: در این کنگره که از سرتاسر جهان با هر زبان و فرهنگی ورود پیدا می‌کنند، اما در قالب یک فرهنگ و فارغ از هر نوع ژستی اعمال خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: همه زائران در یک لباس مشترک و به دور از غرور حرکت عظیمی را انجام می‌دهند.

حسین نژاد گفت: اعمال حج درس‌های بزرگی را در دنیایی از معرفت و آیین‌ها به زائران خواهد داد.

وی با بیان اینکه تمام حرکات و اقدامات زائران باید الگو باشد بر داشتن نظم و انضباط به عنوان یک ضرورت برای زائران جمهوری اسلامی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند