Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@08:39:05 GMT

مسابقات ورزشی 10 روز آینده آذربایجان شرقی لغو شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۹۱۱۵

مسابقات ورزشی 10 روز آینده آذربایجان شرقی لغو شد

ایسنا/آذربایجان شرقی روابط عمومی اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد: بنابر دستورالعمل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در استان آذربایجان شرقی، نکاتی به منظور اجرا به ادارات تابعه ابلاغ شده و بر اساس آن تمامی مسابقات ورزشی 10 روز آینده در استان لغو شد.

بر اساس این ابلاغیه، کلیه ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، بخش‌ها و هیئت‌های ورزشی در سراسر استان، باشگاه‌های ورزشی و سایر نهادهای فعال در حوزه ورزش مکلف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تصمیمات اتخاذ شده مراجع ذیصلاح در این زمینه بوده و نسبت به اجرای تکالیف ابلاغی در سطح استان، شهرستان و بخش‌ها مسئول خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برگزاری کلیه مسابقات، اردوهای ورزشی، مراسم‌ها، جلسات حوزه ورزش و حوزه جوانان، تمامی کلاس‌ها، دوره‌های آموزشی، کارگاه‌ها و نشست‌های مرتبط استانی، شهرستانی و بخش‌ها تا ۱۰ روز آینده لغو می‌شود. همایش‌ها، مسابقات و تمرین‌های گروهی در حوزه ورزش‌های همگانی، روستایی و عشایری لغو می‌شود.

کلیه مکان‌های ورزشی از جمله سالن‌ها، باشگاه‌ها، استخرها و ... در بخش های عمومی، دولتی و خصوصی مکلف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تصمیمات اتخاذ شده مراجع ذیصلاح در این زمینه بوده و لازم است تمامی این مکان ها در مدت سه روز از روز چهارشنبه ۹۸/۱۲/۰۷ تا روز جمعه ۹۸/۱۲/۰۹ نسبت به ضدعفونی کردن تمامی قسمت ها و بخش ها اقدام و در این مدت تعطیل خواهند بود.

لازم است در این ارتباط هیئت های ورزشی استان، ادارات ورزش جوانان شهرستانها قبل از هرگونه تصمیم و اعلام و اجرا هماهنگی لازم با اداره کل ورزش و جوانان استان را داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، رعایت هرگونه سیاست یا تصمیمات ابلاغ شده توسط ستاد پیشگیری از کرونا در استان، شهرستان و بخش از زمان ابلاغ الزامی است و نیاز به استعلام از طریق اداره کل ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی کروناویروس آذربایجان شرقی ورزش و جوانان بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان و در آئینی با حضور فرماندار نکا مراسم تکریم از خسرو سیفی و معارفه مختار مهدوی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا برگزار شد.

علاوه بر این بریمانی مشاور ویژه مدیرکل و مهدیان رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا حضور داشتند.

مختار مهدوی پیش از نیز سابقه ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های میاندورود و ساری را داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!