Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@15:12:03 GMT

ضرورت بهره مندی از ظرفیت خیرین در آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۹۵۶۵

ضرورت بهره مندی از ظرفیت خیرین در آموزش و پرورش

اوحدی، بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت خیرین در آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: حضور خیرین در این نهاد و رفع مشکلات راه گشا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سعید اوحدی»، شامگاه دوشنبه(5 اسفندماه) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش لرستان افزود: امید است مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان گام های استواری در راستای توسعه فضای آموزشی استان بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش خدمت را بالاترین عبادت خواند و عنوان داشت: شایسته ترین انسان نزد خدا کسانی هستند که بیشترین توفیق خدمت به مردم را داشته باشد.

 

وی در ادامه خدمت در عرصه تعلیم و تربیت را کاری بزرگ دانست وخاطرنشان کرد: کار معلمان و کارکنان نهاد آموزش و پرورش کاری بزرگ و ارزشمند است.

 

اوحدی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین در آموز وپرورش تأکید کرد و گفت: با استفاده از این ظرفیت می توان در توسعه مدارس اقداماتی بزرگ انجام داد.

 

وی با اشار به اینکه خیرین ۲۷۸ میلیارد تومان به مدارس سیل زده کشور اهدا کردند، یادآور شد: این اقدام در طول تاریخ انقلاب اسلامی بی‌سابقه است.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: تعلیم و تربیت خیرین آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد، با این احساب در ۵ سال آینده نیمی از دانش آموزان به دانش آموزان مهارتی مبدل خواهند شد.

وی با بیان اینکه تأسیس هنرستان‌های وابسته به دستگا‌ها و تأسیس هنرستان‌های تیزهوشان در آیین نامه دولت تصویب شد، افزود: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: ۲۰ درصد ظرفیت آموزش مراکز فنی حرفه‌ای به آموزش مهارت به سایر دانش آموزان رشته‌های دیگر اختصاص پیدا خواهد کرد.

صحرایی گفت: همچنین آموزش پرورش مکلف شده است ۳۰۰ ساعت به دانش آموزان غیر فنی و حرفه‌ای آموزش مهارتی بدهد.

وی افزود: تغییر کاربری هنرستان‌های کشور ممنوع اعلام شده است و در صورتی که امکان تداوم فعالیت یک هنرستان نباشد با اجازه آموزش و پرورش تغییر کاربری آن ممکن می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم