Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@03:10:41 GMT

خشکشویی لباس عروس در کوتاه ترین زمان

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۹۶۸۹

 لباس عروس به یادماندنی ترین خاطرات زندگی هر شخصی را با خود به همراه دارد و افرادی که اقدام به خریداری آن می کنند، همواره تلاش می کنند که لباس خود را مثل روز اول مرتب نگه دارند. از طرفی بسیاری از مزون ها نیز به سبب حرفه خود، به یک خشکشویی مناسب جهت شستشوی لباس های عروس اجاره شده نیاز دارند.

 

اگرچه برای فردی که لباس عروس خود را به عنوان یادگاری نگهداری می کند، سرعت عمل خشکشویی برای او اهمیت ندارد اما برای مزون ها این موضوع مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین خشکشویی های فعال در این زمینه همواره به فکر بالا بردن سرعت فرایندهای خشکشویی هستند تا رضایت بیشتری از سوی مشتریان خود کسب کنند. تجهیزکردن ماشین های شستشو، بهره مندی از پرسنل حرفه ای و غیره از جمله اقدامات این مراکز است.

 

مزیت های مراجعه به خشکشویی جهت شستشوی لباس عروس

 خشکشویی ها از روش ها و مواد مخصوصی جهت شستشوی لباس های مختلف استفاده می کنند. همچنین لباس ها را با توجه به شرایط خاصی که دارند، طبقه بندی می کنند و به شکل های مختلفی شستشو می دهند. امکانات و تجهیزات مدرن در این مراکز سبب می شود که مراجعه به خشکشویی انلاین  ایده آل و کاربردی باشد.

 

حفظ بافت و الیاف پارچه

لباس های عروس معمولاً از جنس پارچه های حساس و لطیفی دوخته می شوند. بنابراین شستشوی آن ها باید تنها از طریق مواد شوینده ویژه ای انجام شود. از طرفی این لباس از لایه های مختلفی تشکیل شده است که شستشوی آن نیاز به ظرافت ویژه ای دارد.

 

بنابراین خشکشویی لباس عروس امری تخصصی است که در حفظ بافت و الیاف لباس کاملاً موثر است. توجه داشته باشید که در برخی قسمت های لباس عروس از آسترهایی جهت حالت گرفتن استفاده می‌کنند. اگر این قسمت ها را با آب بشویید شاید دیگر به حالت اول بازنگردند.

 

  لکه بری و سفید شویی

با توجه به اینکه این لباس در حدود یک روز کامل مورد استفاده قرار می گیرد، ممکن است لکه هایی در قسمت های مختلف آن ایجاد شود. از بین بردن لکه ها و دوباره سفید شدن کاری نیست که از عهده شما برآید. اگر لباس عروس حاوی لکه باشد پس از شستشوی اولیه وارد بخش لکه بری و سفیدشویی می شود.

در این بخش از لکه برهای قدرتمندی جهت سفیدی دوباره پارچه استفاده می شود. لکه برها توانایی دارند که عمده لکه های چربی و غیر چربی را از بین ببرند. همچنین سفیدشویی به بازگشت کیفیت پارچه کمک شایانی خواهد کرد.

 

شستشوی آنتی باکتریال

در طول مدت زمانی که عروس لباس را بر تن دارد، در حال فعالیت است و عرق می کند. همچنین در مواجهه با شرایط مختلف آلودگی های دیگری نیز به لباس منتقل می شود. اگر لباس عروس به خوبی شسته نشود آلودگی ها و میکروب ها به افراد دیگری منتقل می شوند.

بنابراین در بسیاری از خشکشویی های مجهز شستشو به صورت آنتی باکتریال صورت می گیرد. در واقع مواد خاصی در ترکیبات شستشو به کار می برند که عمل ضدعفونی کردن لباس را انجام می دهد. پس از شستشو می توانید از تمیزی و پاکیزه بودن لباس مطمئن باشید.

 

اتوکشی لباس

برخی از البسه همچون کت و شلوار، لباس های مجلسی و لباس عروس جز خدمات اتوکشی نیز حساب می شوند. بنابراین نگران اتوکشی لباس خود نباشید زیرا این کار به صورت خودکار توسط خشکشویی ها انجام می شود. به علت قدرت بالای اتو پرس های خشکشویی ها معمولاً اتوکشی با کیفیت فوق العاده ای ارائه می شود.

 

آیا تعمیرات لباس عروس جز خدمات خشکشویی ها است؟

گاهی پیش می آید که لباس دچار آسیب هایی می شود و نیاز به تعمیرات جزئی یا کلی دارد. اگرچه بسیاری از خیاطی ها و مراکز دوخت لباس عروس کار تعمیرات لباس عروس را می پذیرند اما بسیاری از خشکشویی ها این کار را انجام می دهند. بنابراین نیازی به مراجعه دوباره به خیاطی ها ندارید.

برخی از خشکشویی ها به اندازه ای مجهز و تخصصی هستند که کار مروارید دوزی، جواهر دوزی و غیره لباس عروس را نیز انجام می دهند. بنابراین نگران شستشوی لباس عروس خود نباشید و آن را با هر شرایطی که هست به یک خشکشویی معتبر بسپارید.

 

لباس های عروس قدیمی را چگونه بشوییم؟

با توجه به قدیمی بودن بافت پارچه های لباس های عروسی قدیمی، معمولاً افراد از شستشوی آن ها واهمه دارند. زیرا ماشین های لباسشویی خانگی ممکن است، باعث پارگی لباس ها شوند. بنابراین بهترین راه حل سپردن لباس ها به خشکشویی ها است. در این صورت از حفظ بافت و الیاف لباس عروس خود اطمینان خواهید داشت.

برخی از این لباس ها سال ها در گوشه کمدها جا خوش کرده و چرک مرده شده اند. شستشوی لباس های چرک مرده نیز امری تخصصی بوده و بهتر است آن را به یک مرکز تخصصی شستشوی لباس عروس بسپارید. مواد شوینده ای که در خشکشویی ها مورد استفاده قرار می گیرد، برای همین امور ساخته و تخصصی شده است. بنابراین شستشوی لباس های عروس قدیمی در خانه توصیه نمی شود!

 همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت لاوسته 24 و تحویل لباس های خود  از بهترین خدمات شستشو آن بهره ببرید.

 

آیا شستشوی لباس عروس در خشکشویی ها سریع است؟

کمتر کسی شستشوی لباس عروس را در منزل انجام می دهد. معمولاً شستشوی این لباس ها به مراکز تخصصی همچون خشکشویی ها سپرده می شود. با توجه به اینکه تمام مراحل خشکشویی و اتوکشی توسط دستگاه های اتوماتیک و حرفه ای انجام می شود، فرایند خشکشویی به سرعت انجام می شود.

همچنین برخی از خشکشویی ها از خدمات تحویل و دریافت فوری بهره می برند که باعث افزایش سرعت کار شده است. مخصوصاً اگر صاحب مزونی هستید که به لباس های خود احتیاج پیدا خواهید کرد، می توانید روی سرعت عمل خشکشویی ها حساب کنید.

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام(ره) شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی کد خبر 847487 منبع: فارس برچسب‌ها سید حسن خمینی امام خمینی حسن خمینی خبر ویژه حضرت معصومه (س) حرم حضرت معصومه (س) استان قم

دیگر خبرها

  • شستشوی برج‌های دبی به وسیله پهپاد‌ها پس از سیل وحشتناک (فیلم)
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • رفع خستگی چشم با شستشوی یک دقیقه چشم
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • تعرفه شستشوی نما ساختمان ۱۴۰۳
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟