Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی صدای ایران- کرونا آمد. مثل خیلی چیزهای دیگر؛ مثل سیل، مثل زلزله و خیل دیگری از بلایای طبیعی که مردم این مرز و بوم با گوشت و پوست و خون آن را چشیده و با تمام وجود با آن مبارزه کرده و پیروز شده اند.

می گویند زمستان که تمام شود و گرما بیاید و خورشید خوب که بتابد کرونا هم میمیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلاخره صبح خواهد شد و این زمستان هم رفتنی است و ملت صبور ایران از این غول میکروسکوپی هم عبور خواهد کرد و به مرحله بعد خواهد  رفت  و این ملت به زودی آنانی که در این گیرودار به دنبال این هستند تا کیسه ای بدوزند و در این وحشت غول میکروسکوپی برای خود جیب های پولی بدوزند را محاکمه خواهد کرد.

چقدر از این سلطان ها متنفریم؛ سلطان ماسک، سلاطین برنج، سکه، دلار؛ سلطان شیر مرغ تا جون آدمیزاد؛ این ها معلوم نیست چه کسانی هستند معلوم نیست از کدام قماش هستند اما آنچه که مسلم است مرام این افراد از مرام آن نامردمانی که در روزهای حصبه و طاعون با انگلیسی ها همکاری کردند و مردم ایران را از پیش پا افتاده ترین نیازهای درمانی محروم کردند به دور نیست. همان نامردمانی که در فیلم یتیم خانه ایران به خوبی به تصویر کشیده شده اند.

این هایی که سر گردنه ایستاده اند و می خواهند از ترس مردم برای خود کاخ بسازند دیر یا زود متوجه خواهند شد اگر خیلی زیاد این غول میکروسکپی را دست کم بگیرند تمام اسنکاس آرزوهای آنان را نیز آلوده می کند.

ای کاش در این روزهای سخت و پر التهاب کمی خیرمان بیشتر بهم میرسید درست مثل روزهای جنگ، درست مثل آن رزمنده ای که ماسک شیمیایی را از صورت خود بیرون می آورد و بر سر بچه ای که در آغوش داشت می کشید تا او زنده بماند. 

زمستان رفتنیست و اما از ذغال کرونا روسیاهی باقی خواهد ماند.

 

پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کرونا ماسک ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته

حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امدادگفت: مراکز نیکوکاری سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۳۱ میلیارد تومان صدقه را جمع‌آوری و در اختیار مددجویان قرار دادند.

وی ادامه داد: همچنین در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز مراکز نیکوکاری ۶۱۹ میلیارد تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱۱۲۷ میلیارد تومان زکات نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و به نیازمندان پرداخت شد.

آسوده اظهار کرد: در سال گذشته مراکز نیکوکاری ۹۷۷۰ میلیارد تومان نیز کمک‌های مبتنی بر نیاز را جذب و به محرومان ارائه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی اضافه کرد: در مجموع عملکرد مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۲۸ درصد رشد در جذب کمک‌های مردمی را نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • در زمستان پیاز سبز بخورید!
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در ایران؛ قطعه‌ای زیبا از هسته یک سیاره را ببینید | تصویر
  • دیگر چیزی از بخش کشاورزی و شیلات غزه باقی نمانده است
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • اردیبهشت ماه، زمان کنترل و کاهش خسارت کرم خراط درختان گردو
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند